Toivottavasti ei oo vanha
Eläinlääkärin odotushuoneessa oli rotweiler, doobermanni, saksanpaimenkoira sekä kissa. Kissa oli huomannut muiden potilaiden synkähköt ilmeet ja mietiskeli miksi koirat olivat niin allapäin. Lopulta kissa uskaltautui kysymään rotweilerilta syytä vastaanotolle tuloon.
”Miksi olet täällä?” kissa uteli. ”No, me koko perheen voimin oltiin ulkona leikkimässä pallolla ja leikin tiimellyksessä, kun palloa tavoittelin, osuin hampaillani vahingossa esikoislapsen käteen. Omistajani päättelivät että yritin purra pienokaista.” sanoi rotweiler synkkänä. Kissa ymmärsi tulevan. ”Viimeiselle piikille?” se kysyi. ”Kyllä.” vastasi koira.
”Miksi sinä doobermanni täällä olet?” kissa taas uteli. ”Mä olen täällä vähän niinkuin isännän kunnian puolesta. Isäntä on useasti matkoilla ja sillä välin postinkantajamme käy salaa nykimässä isännän vaimoa. Viime kerralla sitten päätin tehdä asiasta lopun ja tarrasin postinkantajan jalkoväliin hampaillani.” ärisi doobermanni ”Piikille sinuakin?” kissa varmensi. Doobermanni nyökkäsi.
Saksanpaimenkoira oli kuunnellut korvat höröllä toisten syitä. Kissa kysyi taas: ”Onko sinulla samanlaiset syyt?” Saksanpaimenkoira vastasi, että ei viitsisi niitä tässä ruveta julkisesti kertoilemaan. Pienen yllyttämisen jälkeen saksanpaimenkoira kuitenkin suostui. ”Eilis iltana emäntä tyhjensi alasti pesukonetta. Kun sitä keikistelyä olin hetken katsellut ajattelin, että ei se ota jos ei annakaan. Sitten emäntä pudotti jotain lattialle ja kumartui kohtalokkaasti poimimaan sitä, hyökkäsin selkään ja aloin astua.” Selityksen kuultuaan kissa nyökkäsi. ”Ymmärrän hyvin, että et olisi halunnut syytäsi kertoa. Onhan tuo vähän erilainen syy piikille joutumiseen.” Nopeasti saksanpaimenkoira korjasi kissalle olevansa menossa leikkauttamaan etutassuista vain pahasti raapivat kynnet
Koirat lääkärissä
votsku
3
1769
Vastaukset
- ...
...
- joo
.................................................Ei ees ollu liian vanha......xD......=D..........
- vanha..
ja ehkä hieman "törkeä" jos sen niin ottaa mutta aika hassu:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82062Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101441Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201185Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-81921010Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67795- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42624