Koirat lääkärissä

votsku

Toivottavasti ei oo vanha

Eläinlääkärin odotushuoneessa oli rotweiler, doobermanni, saksanpaimenkoira sekä kissa. Kissa oli huomannut muiden potilaiden synkähköt ilmeet ja mietiskeli miksi koirat olivat niin allapäin. Lopulta kissa uskaltautui kysymään rotweilerilta syytä vastaanotolle tuloon.

”Miksi olet täällä?” kissa uteli. ”No, me koko perheen voimin oltiin ulkona leikkimässä pallolla ja leikin tiimellyksessä, kun palloa tavoittelin, osuin hampaillani vahingossa esikoislapsen käteen. Omistajani päättelivät että yritin purra pienokaista.” sanoi rotweiler synkkänä. Kissa ymmärsi tulevan. ”Viimeiselle piikille?” se kysyi. ”Kyllä.” vastasi koira.

”Miksi sinä doobermanni täällä olet?” kissa taas uteli. ”Mä olen täällä vähän niinkuin isännän kunnian puolesta. Isäntä on useasti matkoilla ja sillä välin postinkantajamme käy salaa nykimässä isännän vaimoa. Viime kerralla sitten päätin tehdä asiasta lopun ja tarrasin postinkantajan jalkoväliin hampaillani.” ärisi doobermanni ”Piikille sinuakin?” kissa varmensi. Doobermanni nyökkäsi.

Saksanpaimenkoira oli kuunnellut korvat höröllä toisten syitä. Kissa kysyi taas: ”Onko sinulla samanlaiset syyt?” Saksanpaimenkoira vastasi, että ei viitsisi niitä tässä ruveta julkisesti kertoilemaan. Pienen yllyttämisen jälkeen saksanpaimenkoira kuitenkin suostui. ”Eilis iltana emäntä tyhjensi alasti pesukonetta. Kun sitä keikistelyä olin hetken katsellut ajattelin, että ei se ota jos ei annakaan. Sitten emäntä pudotti jotain lattialle ja kumartui kohtalokkaasti poimimaan sitä, hyökkäsin selkään ja aloin astua.” Selityksen kuultuaan kissa nyökkäsi. ”Ymmärrän hyvin, että et olisi halunnut syytäsi kertoa. Onhan tuo vähän erilainen syy piikille joutumiseen.” Nopeasti saksanpaimenkoira korjasi kissalle olevansa menossa leikkauttamaan etutassuista vain pahasti raapivat kynnet

3

1777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...

    • joo

      .................................................Ei ees ollu liian vanha......xD......=D..........

    • vanha..

      ja ehkä hieman "törkeä" jos sen niin ottaa mutta aika hassu:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe