Aamukammassa piikit vähenee... 14 on päivän luku!! Onkos muilla samaa vikaa?
Aamukampa
10
1263
Vastaukset
- Aina kaipu pois
On todellakin! En oo menos MEHIKOON, LOL, mut New Yorkissa on tullu oltua yhteensä n. 2 vuotta (ja Kaliforniassa 1v.) mut siis todellakin tajuun sun "aamukampa"-tilantees. Ite teen joka päivä töitä sen eteen, että kohta saisin siirron Nykiin... tilanne itse asiassa etenee, muuten oisin varmaan oikeesti lähteny sinne laittomasti vaikka hitto jäätelöbaariin töihin, who cares. Oon niiiiiiiiiin kyllästyny Suomeen ja Citymarket-ihmisiin ja tylyyteen ja siihen, ettei katota silmiin, sanota hei tai että luullaan, että suomalaiset läskiperseet on jotenki hianoo väkee ja ollaan sairaan ennakkoluuloisia ulkomaalaisia kohtaan, jne. Grrrrrrrr! Mut siis kun olen ulkomailla yritän tietenki puhua Suomesta positiiviseen sävyyn, on mua täällä käynyt Nykin frendit moikkaamaassa, ehkä joku 5 tyyppiä ja niistä osa kymmeniä kertoja. Suomi on kiva maa käydä, mutta EI asua koko elämäänsä. Tahtoooo poooooooiiiiiiiiiis......
Pidä SUPER HAUSKAA MEKSIKOSSA!!! - jep_
saman verran itellä kammassa piikkejä ja kohteena myös Mehiko PDC/Riu Palace.
- AnttiJ
5, kohteena pdc ja riu lupita
- Mehiko
Onnenpoika!!! No Siellä törmätään sitten, tosin eri hotelli, mutta ei kai siellä hotellissa jaksa kauaa kököttää.
- iia
Mehiko kirjoitti:
Onnenpoika!!! No Siellä törmätään sitten, tosin eri hotelli, mutta ei kai siellä hotellissa jaksa kauaa kököttää.
Aamukammassa vielä 21 aamua ja sitten meksikon lämpöön! Hotelli on riu lupita.
- AnttiJ
No nyt olisi sitten aikaa koneen lähtöön 11 tuntia... Kamat alkaa olla jo vaimokkeen toimesta pakattu ja matkamieli lähennellä huippua...
- Mehiko
AnttiJ kirjoitti:
No nyt olisi sitten aikaa koneen lähtöön 11 tuntia... Kamat alkaa olla jo vaimokkeen toimesta pakattu ja matkamieli lähennellä huippua...
Onko jo ripuli, vai odotatko paikan päälle? Mikä hotelli?
- olis jäljellä
13 pv olis jäljellä. Playa del Carmen ja Riu Palace Mexico. muita menijöitä 27.6.?
- M&L
Moi!
Matkakuume nousee, kammassa piikkejä 7 enemmän kuin Teillä... Tullaan samaan paikkaan, mut tosiaan viikkoa myöhemmin..
Lukenu näitä keskusteluja ja hiukka toi sää arveluttaa, kai siellä ainakin tarkenee, vettä tosin saattaa sadella..
LOISTAA LOMAN ODOTUSTA ja LOISTAVAA loman ensimmäistä viikkoa, sen jälkeen tulemme perässä..
-M- - hate
M&L kirjoitti:
Moi!
Matkakuume nousee, kammassa piikkejä 7 enemmän kuin Teillä... Tullaan samaan paikkaan, mut tosiaan viikkoa myöhemmin..
Lukenu näitä keskusteluja ja hiukka toi sää arveluttaa, kai siellä ainakin tarkenee, vettä tosin saattaa sadella..
LOISTAA LOMAN ODOTUSTA ja LOISTAVAA loman ensimmäistä viikkoa, sen jälkeen tulemme perässä..
-M-Accuweather.com näkee 15 päivän ennusteen.Hyvää matkaa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak802645- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 271425