SUOMEN ENERGIAYHTIÖ

ROOPE-SETÄ

Kannattaa vaihtaa tähän! Soittivat mulle viime vuonna ja tein sopimuksen. 7% halvempaa sähköä kuin paikallinen EON (siirtomaksut säilyvät ennallaan - paikallinen sähköyhtiöhän vastaa aina sähkön siirrosta) ja ensimmäisen kuukauden sähköt ilmaiseksi. Sain kirjallisen vahvistuksen puhelinsopimuksesta parin viikon päästä puhelinsoitosta, siinä oli kulutus arvioitu paljon enemmän kun mitä EON:ille tähän asti. Olin maininnut Suomen Energiayhtiön puhelinmyyjälle että olin tehnyt kylppäri remontin viime syksyllä lattialämmityksellä. Soitin saatuani tilausvahvistuksen Suomen Energiayhtiön asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että kulutus on arvioitu 4000 kwh. Ja että se on kohdallaan. Sanoin että antaa olla niin sitten. Kuinka ollakaan sainkin EON:ilta tasauslaskun (110€) jokin aikaa sitten. Eli osaavat Suomen Energiayhtiöllä asiansa! Tekemäni sopimus on toistaiseksi voimassaoleva, 2 vkon irtisanomisajalla. Jos jostain pamahtaa joku ST69 ja tarjoaa sähköä vaikka ilmaiseksi niin on helppo irtisanoa ja vaihtaa. St1:han nosti hintojaan 20% 1.3. alkaen, ja on nyt sikakallis. Suomen Energiayhtiö on aina 7% halvempi kun paikallinen sähköyhtiö toistaiseksi voimassaolevilla soppareilla, seurailee halvempana perässä! Ja jos jostain syystä haluaa sitoa sähkön hinnan määräaikaisella sopimuksella, on niillä näköjään niitäkin nykyään. Mutta jos sähkön hinta romahtaa, on määräaikainen sopimus huono silloin!

5

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inssi

Olen varma, että sähkön hinta ei todellakaan romahda. Päinvastoin. Tämän takia määräaikainen sopimus on ehdoton.

Kannattaa muistaa, että sähköyhtiötä voi vaihtaa kerran vuodessa ilmaiseksi. Toisesta mittarinluvusta tulee lasku. Eli yksikin ylimääräinen yhtiön vaihto vie säästöt mennessään.

Tuollaisella 4 MWh:n kulutuksella on kokolailla sama, mistä yhtiöstä sähkönsä ostaa.

• hohhoijaa sentään

Suomen energiayhtiölle kerroit, että sinulla on kylppäriremontti. Muistitko mainita asiasta E.ONille, jotta olisivat osanneet nostaa kulutusarvion...? No niin etpä tietenkään. Energiayhtiöissähän ihmiset on selvännäkijöitä ja tietävät mitä asukkaat tekevät. Kulutusarvio perustuu aina edellisen vuoden kulutukseen eikä siinä ole näkynyt kylppäriremonttiasi. Voi herran jeesus sentään tyhmiä ihmisiä.. huh huh.

• eko2

Tämän "tietäjän" täytyy olla Suomen energiayhtion palveluksessa! Osaavat markkinoinnin, mutta siihen se jääkin keskusteluita seuranneena! :D Puhuvat kuitenkin suomea mikä yllättää, tosin aika ruåttalaisella aksentilla...
        Hågan osaa!

• kimppis
        eko2 kirjoitti:

Tämän "tietäjän" täytyy olla Suomen energiayhtion palveluksessa! Osaavat markkinoinnin, mutta siihen se jääkin keskusteluita seuranneena! :D Puhuvat kuitenkin suomea mikä yllättää, tosin aika ruåttalaisella aksentilla...
        Hågan osaa!

Joo Aivan selvästi tuo oli HÅkanin kirjotuksia,Tosiasiahan on että Suomen energiayhtiön hintapolitiikka ei ole toimiva. 5-7%n näinnäinen säästö on ihan huijausta.Siirtomaksuahan ei voi kilpailuttaa,joten tuo 5% on lähinnä hauska vitsi,ainoa kunnon säästäminen on rajoittaa kulutusta ja ehdottomasti määräaikaiseen sopimukseen kannattaa satsata,koska energian hinta ei tule koskaan ainakaan laskemaan.ja tämä se sitten on faktaa.

• kimppis

Olen itse sähköyhtiössä(myynnissä) töissä ja voin sanoa että tuo kirjoittamasi "mainos"ei pidä sanallakaan paikkaansa.!Laskeppa paljonko on säästö 4000kwh,n vuosi kulutuksella 5-7% halvemmalla 2-laskulla,itse asiassa halvin hintahan löytyy vertailemalla eri sähköyhtiöitä.joten tuo 5-7% on huono vitsi,halvimman saa tosiaankin kilpailuttamalla ei paikallisen sähköyhtiön hintaa vähentämällä.faktaa tämäkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe