Uskotko että toisen katseesta voi nähdä ihastumisen?
Katse
7
1891
Vastaukset
- tytsy
Uskon. Itse olen ainakin pystynyt huomaamaan ja olen huomannut toisten katseista, että ne on ihastuneita johonkin... :)
- krayon24
voi olla aika vaikea tulkita. Muun elekielen ohella katse voi kyllä kertoa paljonkin. Ainakin tuntuu siltä että oma katse on tosi läpinäkyvä silloin kun on ihastunut.
- Gaylepa
Niin mäkin luulin, et toisen katseesta ja jopa äänensävystä tietää et se on ihastunut - petyin, mua kusetettiin.
Ainoastaan sitten voi luulla, et toinen on ihastunut mikäli sen sanoin ilmaisee, ja siltikin se voi olla pelkkää sanojen helinää.- dina
Mitä sulle sitten tapahtui, kun sua kusetettiin? Sanoiko ihastuksesi kohde sinulle suoraan, ettei ole kiinnostunut? Vai teitkö hänen käytöksestään omat johtopäätökset? Joskus käy niinkin, että molemmat muuttuu etäisiksi, kun tulee joku tilanne, josta kumpikin päättelee, ettei toinen olekaan kiinnostunut. Se voi olla ihan vaan suuri väärinkäsitys. Sitten molemmat aivan turhaan esittää, etteivät ole kiinnostuneita toisistaan.
- .... ;)
Katseesta voi tulkita paljon asioita ja tunteita, riippuen tietenkin ihmisen silmistä ja kuinka intensiivinen katse hänellä on. Oman kullan katseeseen rakastuin joskus silloin aikoinaan ja nykyäänkin, kun katson häntä silmiin, niin oikeen mahassa kirpaisee, kun näkee rakkauden niissä silmissä :) voi kuullostaa aika imelältä, mutta näin se vaan on!
- zlamanteri
Luotan pupilleihin.. ne on entistä laajemmat kun sinua katsoo ihminen joka pitää sinusta..
- varma
Mulla esmes aina ollut isot pupillit, niin , että silmäni mäyttävät melkein mustilta.Enkä läheskään pidä kaikista ihmisistä kenen kanssa puhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593