Onkos kukaan muu törmännyt sellaiseen ongelmaan, että jos Writerilla (OOo 2) kirjoitettu asiakirja on tavutettu (Soikko) ja sen jälkeen viety PDF-muotoon, niin tavuviivat puuttuvat? Sanat ovat kyllä edelleen tavutettuina, mutta tavuviivoja ei siis näy.
Tavutus ja PDF
...
1
473
Vastaukset
- htp
Jos käytät Avalon-fonttia, niin kannattaa kokeilla fontin vaihtamista:
http://qa.openoffice.org/issues/show_bug.cgi?id=56309
Itse en ole tähän ongelmaan törmännyt vaikka varta vasten yritin joskus ennen joulua kun tästä ensimmäisen kerran kuulin. Vika ei nähtävästi ole tavutuksessa, mutta jos ongelma häiritsee sinua eikä se korjaannu päivittämällä OpenOffice.orgin versioon 2.0.2 (joka julkaistaan ehkä kuukauden kuluessa) voit lähettää minulle esimerkkiasiakirjan ja katson, voinko tehdä asialle mitään. Yhteystietoni löytyvät Oo2-soikon lataussivun lopusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512