Heipparallaa kaikille.
Mulla on nyt sellainen tilanne, että menkat on ollu viimeksi n. 2kk sitten. Olen jo päälle parikymppinen ja mulla on aina menkat olleet epäsäännölliset. Sieltä ne on kuitenkin aina tulleet, tosin joskus on jäänyt esim. kuukausi väliin, etteivät ole tulleet, mutta ennen pitkää... Nyt ei kuitenkaan niitä kuulu. Tammikuussa tosin oli stressiä, enkä ollenkaan yllättynyt, kun ei menkkoja kuulunut. Nyt sitten, kun elämä on "normaalia", on alkanut tulla paniikki, että olen raskaana... On kyllä ollut oireita, että olen luullut niiden alkavan, mutta mitn ei tapahdu..
Kuulostaa aika epätoivoiselta, mutta en jaksa uskoa, että olisin raskaana -> onko teillä tiedossa "keinoja", miten kuukautiset saisi alkamaan? Liikuntaa... Sauna?? Vaikka pakko kai on tehdä kohta testi...
Onko ideoita?? Kiitos vaan kaikille, jotka jaksoitte lukea ja ehkä vastatakin... Kuulostan tosi "teiniltä", mutta minkäs teet xD
keinoja, että menkat alkais??
4
993
Vastaukset
- tiitu
mitkään kikat...
Mene nyt aikuinen ihminen heti huomenna apteekkiin ja osta raskaustesti! Eihän sekään aina ole välttämättä 100% luotettava,mutta antaa jotain suuntaa.
Saattaa olla,että tällä hetkellä sressaat niin paljon sitä että oletko raskaana vai et,että menkat eivät siksi tule.Jos testi on negatiivinen niin saattaa olla että ne tulevatkin parin päivän kuluessa :)
(jos eivät,niin sitten labraan kokeisiin,ne ovat ainakin varmat) - supistelu
Hanki orgasmi!
- titta
Mul oli kans viel 23v. ikäsenä TOSI epäsään. menkat eli saatto olla jopa yli 100 päivää välis! Aikani oottelin josko ne itellään tasaantuis (alko kuitenki vasta ku olin 16v.) mut sit viimein marssin gynelle ja hankin e-pillerit. Nyt menkat tulee melkein kellontarkalleen tiettyyn aikaan...helpottaa elämää kyl suunnattomasti ku ei tarvi arvuutella et koska menkat suvaitsee alkaa! :)
- ninnuli
terolut kuuri lääkäriltä niin pitäis alkaa vuoto tulee. itse olen syönyt sen kuurin ja auttoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1382549- 1061598
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82810
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207797- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703