Niin kannattako sillon ostaaa kissaa jos asuun tosipienes yksiös..ja sit välil voi käyttää ulkona.?!
rääkkäystä?
5
474
Vastaukset
- kahden kollin omistaja
Niin, vaikea kysymys, miten kauan kissa joutuisi olemaan yksin päivisin??Tuttavapariskunnalla on kissa ja asuivat pienessä yksiössä, nyt äskettäin muuttivat kaksioon. Ei kissan viihtyminen ole mielestäni asunnon koosta kiinni, vaan virikkeistä ja seurasta. Itse otin aikanani kaksi kissaa, samasta pentueesta, koska niistä on seuraat toisilleen. Kyllä jos hoidat kissan hyvin ja vietät aikaa sen kanssa niin ei se ole mielestäni rääkkäystä. Ja onhan kissoja jotka ei käy ollenkaan ulkona,eivät osaa kaivata kun eivät ole pentunakaan käyneet. Omani kyllä käyvät ulkona, on häkki takapihalla ja lisäksi valjaissa ulkoilu.Mutta hienoa jos voisit ulkoiluttaa välilä kissaa, joten jos todella olet valmis kissan ottamaan ja huolehtimaan, niin ei siinä asunnon neliöt ratkaise.
- musti
Mitä rääkkääminen itse asiassa on?
Minun mielestäminen eläimen janossa, nälässä, kylmässä pitäminen, satuttaminen, yksinäisyyteen ja liikkumattomuuteen tuomitseminen ovat mm. rääkkäämistä, ei se että pieni kissa otetaan yksiöön, joka kuitenkin on kissan mittakaavassa suhteellisen tilava. Tietysti kissa seurallisena eläimenä tarvitsee sinua ja virikkeitäsi puolet vuorokaudesta, vähintäänkin.- se aloittaja
joo kiitos että vastasitte.. :) Luultavasti kissa tähän taloon tulee :D
- Kaurakeksi
kaksi kissaa kaksiossa. Hyvin ovat viihtyneet, kiipeilypuu jatkuu seinää pitkin kattoon asti vähän joka paikassa roikkuu palloja joilla voi leikkiä. Huonekaluja mahdollisimman vähän että on tilaa juosta ja tuouhuta.
Että tietty jos on 20m2 yksiö jossa parisänky, iso sohva, sohvapöytä, tv-taso, kirjahylly, ruokapöytä tuoleineen niin voi tulla kisulle ahtaus. Yksi viihtyvyyttä parantava asia on jos järjestää kisulle ikkunalle paikan mistä voi katella maisemia. - kummastuttaa
Ei todellakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458