minkä ikäsii muuten ootte jotka pelaatte tota pelii ja ketkä on päässy sen läpi? Sanokaa vaa ikä!
Vai rayman 3 ?
6
371
Vastaukset
- Riku
Pikkubroidi pelaa sitä ja se on 5.
- kohtapuolin
melkein 45 v.
- pelaaja 1
Ite oon jo 14 en pelaa räiskintäpelejä oonkohan normaali.
- normaali :)
pelaaja 1 kirjoitti:
Ite oon jo 14 en pelaa räiskintäpelejä oonkohan normaali.
...niin olen itsekin, vaikkakin ikää jo hieman on.
Tiedän paljon ikäisiäni ja paljon vanhempiakin ketkä tykkäävät pelata pelejä, kuka mitäkin.
Moni "iäkkäämpi" ei vain kehtaa julkisesti tunnustaa pelaavansa :)
On paljon tapauksia, kun vanhemmat ostavat "lapsilleen pelejä" ja pelaavat itse.
Pelaaminen on hauska ajanviete, kunhan se pysyy kohtuudessa.
Crash:t ja Raymannit ja samantyyppiset pelit ovat omia suosikkejani. Palapelipelit, mini-golfit jne... - pelaaja 1
normaali :) kirjoitti:
...niin olen itsekin, vaikkakin ikää jo hieman on.
Tiedän paljon ikäisiäni ja paljon vanhempiakin ketkä tykkäävät pelata pelejä, kuka mitäkin.
Moni "iäkkäämpi" ei vain kehtaa julkisesti tunnustaa pelaavansa :)
On paljon tapauksia, kun vanhemmat ostavat "lapsilleen pelejä" ja pelaavat itse.
Pelaaminen on hauska ajanviete, kunhan se pysyy kohtuudessa.
Crash:t ja Raymannit ja samantyyppiset pelit ovat omia suosikkejani. Palapelipelit, mini-golfit jne...Hyvä et oon
- morge
pelaaja 1 kirjoitti:
Hyvä et oon
mä oon 15 tyttö ja rakastan pelaamista ps 2:lla onks joku kolmaskin tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593