Mites tuo hierojan ammatin perusteet- osa näyttötutkintoa? Se on siis kirjallinen tehtävä, onko muoto ihan vapaavalintainen? Kirjotan siis sosiaali-ja terveysalan eettisistä perusteista yms. ja etsin nää tiedot vaikka netistä? Kuinka tarkasti pitää kijoittaa(esim. tarviiko tietää ETENEN antamat eettiset terveysalan suositukset)?! Ketokaa te jotka olette jo valmiita hierojia... ajattelin että vois alkaa hyvissä ajoin tekemään tota työtä. :-)
Hierojan ammatin perusteet-osa näyttöä
9
12295
Vastaukset
- lissu
Tutki tarkkaan ja ajatuksen kanssa seuraava sivu:
http://www.khl.fi/eettiset ohjeet.pdf- todella
paljon lissu! tajusin tässä et tuohan on uusi osa tutkintorakennetta tuo kirjallinen työ joten eipä kenelläkään taida olla kokemusta. No mut saa kirjoitella näyttöihin osallistuvat vinkkejä yms:D
- suppilovahvero
missä suoritat hierojan tutkintoa? Itse pähkäilen juuri em. projektin kanssa.. Miten ymmärsit tuon "Raportoi tutustumisestasi hierojan työhön"? Eli pitääkö kertoa omia kokemuksia työn teosta vai siitä kun kävi hierojalla :)
- vuonna
-90, että hierojan työ ei kannata, mutta hierojien kouluttaminen on erittäin kannattavaa bisnestä. Voi voi, vielä totesivat myös ettei hieroja viihtynyt työssään kuin 3 vuotta keskimäärin. Lienee paljon lyhyempi aika nykyään? Kyselkääpä tilastoja.
- :))
vuonna kirjoitti:
-90, että hierojan työ ei kannata, mutta hierojien kouluttaminen on erittäin kannattavaa bisnestä. Voi voi, vielä totesivat myös ettei hieroja viihtynyt työssään kuin 3 vuotta keskimäärin. Lienee paljon lyhyempi aika nykyään? Kyselkääpä tilastoja.
Haluan fysioterapeutiksi, joten suoritan näytön ja pääsen pääsykokeisiin joihin en muuten pääsisi
- Hieroja
vuonna kirjoitti:
Mikäs se kannattaa? Jos ei henkselit,niin hyvä vyö. Kyllä minä olen tehnyt hierojan töitä yli kymmenen vuotta ja leivän syrjässä olen pysynyt ihan hyvästi kiinni.
Kevyttähän tämä työ ei ole, mutta mielekästä kyllä. Uutta opiskeltavaa tuntuu riittävän maailman tappiin asti, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä ja voi valita itsenäisen ammatinharjoittamisen. Sen kääntöpuolena on vähäiset lomapäivät (ei raaski pitää lomaa, tyhmää juu) puuttuvat sosiaalietuudet ja yrittämisen riski.
Olen tyytyväinen valintaani. - tuleva hieroja..
Hieroja kirjoitti:
Mikäs se kannattaa? Jos ei henkselit,niin hyvä vyö. Kyllä minä olen tehnyt hierojan töitä yli kymmenen vuotta ja leivän syrjässä olen pysynyt ihan hyvästi kiinni.
Kevyttähän tämä työ ei ole, mutta mielekästä kyllä. Uutta opiskeltavaa tuntuu riittävän maailman tappiin asti, tapaa mielenkiintoisia ihmisiä ja voi valita itsenäisen ammatinharjoittamisen. Sen kääntöpuolena on vähäiset lomapäivät (ei raaski pitää lomaa, tyhmää juu) puuttuvat sosiaalietuudet ja yrittämisen riski.
Olen tyytyväinen valintaani."raportoi tutustumisestasi hierojan työhön"-kysymys kuulostaa kyllä ihan oudolta. Tarkistinkin äsken tosta hierojan ammatin perusteet-ohjeista eikä siinä mainittu mitään tuosta raporttijutusta. Asioita joita siihen työhön pitäs tulla on mm. sosiaali-ja terveysalan eettiset periaatteet, hierojan työtä koskevia lakeja, säädöksiä, suosituksia ym... Opiskelen Tampereella. Missäs itse?:)
- ...ei maksa YEL:iä???
Hieroja kirjoitti:
Olen tyytyväinen valintaani.niinkö?
- myös tuleva hieroja
Mistä löydät sosiaali- ja terveysalan eettiset periaatteet??? www.etene.org sivut on ihan paskat niin on myös ww. finlex.fi sivut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708