JOS VIHAAATTET HABBOA NIIN MIKSI PILAATTE TÄÄLÄ SEMMOISTEN HABBOILIOITEN ILON NOILLA TÖRKYVIESTEILLÄNNE MITÄ HAUSKAA SIINÄ ON? TAHALAAN PILAATTE MUITTEN MIELEN! HÄVETKÄÄ HAUKUTTE JOKSIKIN PENNUIKSI KUN KÄY SIELLÄ .. SIIS TE OOTTE ENEMÄN PENTUI KOSKA TE TUUTTE TÄNNE VAAN ETTÄ HABBO ON PASKA! SE SE VASTA PENTUMAISTA ON!
LUKEKAA HABON VIHAAJAT
13
718
Vastaukset
- JUU OON SAMAA MIELTÄ!!
OON SAMAA MIELTÄ PAHOTATTE KAIKKIEN HABBOILIOITTEN MIELEN !! KANNATTAIS HÄVETÄ AATELKAA MITÄ PUHUTTE JA KIRJOTTELETTE TÄNNE....
TOI ON IHAN TYHMÄÄ.....- Pling
BTW kummatki!
- JUU OON SAMAA MIELTÄ!!
Pling kirjoitti:
BTW kummatki!
NO ET ITE VARMAA KÄY HABBOS KUN HAUKUT NIITÄ JOTKA HABBOS KÄY... KYÄ SUN KIN KANNATAIS EES KÄYDÄ KOITTAMAS MILLAST SIÄ ON ...
SIÄ ON IHAN KIVAAKIN....
KUNHAN LUET SÄÄNNÖT VAAN ENSIN!!
=) - kollenpalatsi
JUU OON SAMAA MIELTÄ!! kirjoitti:
NO ET ITE VARMAA KÄY HABBOS KUN HAUKUT NIITÄ JOTKA HABBOS KÄY... KYÄ SUN KIN KANNATAIS EES KÄYDÄ KOITTAMAS MILLAST SIÄ ON ...
SIÄ ON IHAN KIVAAKIN....
KUNHAN LUET SÄÄNNÖT VAAN ENSIN!!
=)ETTEKÄ RAISKAA CAPSLOKKIA!
- minä :D
kollenpalatsi kirjoitti:
ETTEKÄ RAISKAA CAPSLOKKIA!
joo no koitin yhtenä päivänä ja totesin että ei oo oikein mun juttu, mut hienot paikka silti. rune on enemmänkin mun juttu. :) ihan tiedoks :D
- Huohhhh.....
Vitun järkevää käyttää sitä helvetin caps lockkia koko ajan. Opetelkaa kirjottamaan ja vähentäkää sitä caps lockkia.
- JUU OON SAMAA MIELTÄ!!
HEI KAI SAA KÄYTTÄÄÄ KAP LOOKKIA JOS TAHTOO EIHÄN SE OOT TEISTÄ MUISTA KIIN MUT TÄÄ EI OLLU KAPS LOOK KESKUSTELU VAAN HABBO JOTEN PUHUTAAN HABBOST SE ON KIVA PAIKKA JA SE ON TYHMÄÄ VIHATA SITÄ!!
OTTAKAA KANTAA !!!
HABBON VIHAAJAT JA KANNATTAJAT!! - pera
HEI KAI SAA KÄYTTÄÄÄ KAP LOOKKIA JOS TAHTOO EIHÄN SE OOT TEISTÄ MUISTA KIIN MUT TÄÄ EI OLLU KAPS LOOK KESKUSTELU VAAN HABBO JOTEN PUHUTAAN HABBOST SE ON KIVA PAIKKA JA SE ON TYHMÄÄ VIHATA SITÄ!!
OTTAKAA KANTAA !!!
HABBON VIHAAJAT JA KANNATTAJAT!!kylläpäs on siinä 8v. matit/maijat tukkanuottasilla ja sitä paitsi habbo on tarkoitettu n. 8-12v. teinixeille
- Fimius
OTTAKAA KANTAA !!!
HABBON VIHAAJAT JA KANNATTAJAT!!habbo on perseestä ihan paska paikka siinä sulle vähän kantaa toi sun caps lockin käyttö on vittumaista etkö oo oppinu viel isoja kirjaimia. Ja seriffillä ei meee kauheen hyvin kun ei osaa asiattomia viestejä poistaa vaikka joutuis poistaa melkein jokaisen. tää palsta on ihan turha tää pitäis poistaa.
- JUU OON SAMAA MIELTÄ!!
Fimius kirjoitti:
habbo on perseestä ihan paska paikka siinä sulle vähän kantaa toi sun caps lockin käyttö on vittumaista etkö oo oppinu viel isoja kirjaimia. Ja seriffillä ei meee kauheen hyvin kun ei osaa asiattomia viestejä poistaa vaikka joutuis poistaa melkein jokaisen. tää palsta on ihan turha tää pitäis poistaa.
NO.... ENSINNÄKIN HABBOON EI SAIS MENNÄ ALLE .13 .W
JOTEN MONET HABBONKÄYTTÄJÄT JOUTUIS LÄHTEEN SIELT JOS NOUDATTAIS SÄÄNTOJÄ!!!JA TOISEKS KIROILU ON IHAN ***** TYHMÄÄ!!! JA VOIN ILMOITTAA ASIATTOMISTA VIESTEISTÄ MÄSAAN KÄYTTÄÄ KAPS LOOKKIA JOS HALUUN SE ASIA EI OO SUN PÄÄTÖS VALLASSA!!
OTTAKAA KANTAA INNOKKAAT HABBOILIAT
KAI TÖRKEILIÄTKIN SAA!!=(
- Habbo Hackeri
peeloilu kunniaan!
peeloilu kunniaan!peeloilu kunniaan!peeloilu kunniaan!
peeloilu kunniaan!
peeloilu kunniaan!
peeloilu kunniaan! - RoskaMan
Peeloilu ja haukkuminen ei oo kivaa. Se on sellaisten idioottien, joilla ei ole sydäntä, niiden puuhaa. Siinä ei ole mitään järkeä. Yksi viesti voi murentaa satojen mielen. Eli, lyhyesti:
--- ----- ----- | ----- --------
| ) | | | | | |
|---- |----- |----- | | | |
| | | | | | |
| ----- ----- ----- ----- |
/\ | /\ ------- --
/ \ | / \ | | |
/ \ | / \ ------- | |
/------\ | /------\ | --
/ \ ----- / \ -------- --
| |
--- RoskaMan
Siinä piti lukea PEELOT ALAS! mutta se ei sopinut... :D
Peeloilu ja haukkuminen ei oo kivaa. Se on sellaisten idioottien, joilla ei ole sydäntä, niiden puuhaa. Siinä ei ole mitään järkeä. Yksi viesti voi murentaa satojen mielen. Eli, lyhyesti:
--- ----- ----- | ----- --------
| ) | | | | | |
|---- |----- |----- | | | |
| | | | | | |
| ----- ----- ----- ----- |
/\ | /\ ------- --
/ \ | / \ | | |
/ \ | / \ ------- | |
/------\ | /------\ | --
/ \ ----- / \ -------- --
| |
--
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741