Miten teitä palveltu? Työn laatu? Takuutoiminta,
asiallisuus. ym ym. Kaikenlaista kommenttia
kaivataan.
Kokemuksia Raisio/Turku Autohalli:sta
7
3227
Vastaukset
- Kivaa
Unohtivat "vahingossa" ilmata ex-autoni jarrut
korjauksen yhteydessä... - huoltomiehen kauhu
Pikahuolto on hyvä asia, toimii kuten luvataan
eikä tarvii tilata huoltoaikaa. Onko kukaan
kiinnittänyt huomiota huoltojen innokkuuteen
rahastaa lasinpesunesteellä? Tämä ei ole mikään
Opel-juttu, vaan aivan yleistä toimintaa. Jos
pesunestesäiliöön vain suinkin mahtuu jotain,
niin sinne lirautetaan hieman pesunestettä ja
myydään litra ainetta kalliilla hinnalla. Olen
joskus täyttänyt autoliikkeen pihassa
pesunestesäiliön aivan piripintaan ja jättänyt
auton sitten huoltoon. Yllätys, yllätys, huollon
on taas "tarvinnut" lisätä pesunestettä koska
säiliö on muka ollut vajaa. Tästä on seurannut
mukavat neuvottelut, sillä minä olen tietenkin
kieltäytynyt maksamasta.- tomppa
sitä pesunestettä menee huollossa vaikka se
täytetään siinä pihalla koska huolto-ohjelmaan
kuuluu pesulaitteiden tark. / suuttimien suuntaus
jos on pielessä. silloin sitä pesunestettä kuluu.
- Anonyymi
Uskomatonta vedätystä kyseisessä firmassa nykyään. SINUA ON NYT VAROITETTU
- Anonyymi
Välttäkää...
- Anonyymi
Tätä liikettä välttäisin😂. Viiminen auto tuolta, ihan sama mitä vikaa, niin saa lähteä vääntämään kuluttajasuojan avustuksella TERVE.
- Anonyymi00007
Tältä liikkeeltä minäkin opin, että jatkossa autokauppoja tehdessä pitää aina muistaa ensin kysellä, miten liike hoitaa reklamaatiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san751964- 541196
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1831000Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58965Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122948- 92941