Kannattaako enää alottaa tota laskettelua, ihan harrastuksena vaan? Mun yks kaveri yritti saada ittelleen ulkomailla yksityisopetusta, nii se tyyppi oli sanonu mun kaverille, ettei kannata- liian vanha.
Onko tää totta?
Ikäraja?
4
454
Vastaukset
- todellakaan
Koskaan et ole liian vanha aloittamaan laskettelua harrastuksena. Nykyiset Carver sukset ovat todella helppoja laskea, elikkä jos murtomaasuksilla pysyt pystyssä, niin kyllä laskettelunkin opit hetkessä,,,,rohkeasti vaan ekalla kerralla vuokraamon kautta rinteeseen, ja hiihtokoulusta alkeistunti, tai sitten voit pyytää jotakin kokenutta laskijaa opettamaan perustekniikan käännöksissä ja pysähtymisessä.
- nuori olet vielä
Ehdit ihan hyvin vielä oppia. Mä tiedän pari naista, joista toinen oli 50-vuotias, kun aloitti laskettelun ja sen kaveri 44-vuotias, kun se aloitti myös yhtä aikaa. Ne osaavat tosi hyvin mennä ja oppimiseen meni muutamia kertoja. Olivat aiemmin hiihtäneet, joten se tietty auttoi asiaa tasapainossa ym. Hissillä meno sujui ihan kivasti myös heti alusta lähtien. Jos noi viiskybäset tädit oppivat, niin kyllä sä nuori ihminen opit huomattavasti nopeemmin kuin nuo. Et siis todellakaan ole liian nuori aloittamaan.
- kimi
voi aloittaa minkä ikäsenä vaan vaikka 1.v
koska miks siinä ois joku ikäraja?! - jusa
niin no tuo kaveristi tapaus oliki ulkomailla, onneksi sie voit tulla näihin Suomen hiihtokeskuksiin ja jos kysyt opetustunteja niin varmasti opettavat. Ihan sama vaikka olisit 100vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603