Joo, mulla on tällänen ongelma et ku mulla on jätkäkamu, se on ihana ja kaikkee mut mä en oo vieläkään saanu nussia sitä..! En oo varma et kykeneekö se edes..! Kun meillä on välillä niinku naintia mutta´vaatteet päällä..! Mä haluun naida sen kans ja ollaan puhuttu siitä ja se kerto et joskus se ei oo kyennyt..! Mitä mä teen..HAluan olla sen kans mut en jaksa odottaa..
Naintia..?
5
2803
Vastaukset
- Juunathan
Mulla on sama ongelma ku äiälläs. Mä en pysty kunnol hommiin selvinpäin, etenkään sellasen kaa josta välitän. meen vaan jotenki lukkoon. Horojen ja turhien hoitojen kaa se onnistuu. Kännis aina hoituu hommat, mut ei tunnu miltään..
- ???
Mulla ei joskus seiso, mutta se johtuu lähinnä siitä ettei se nainen ollut kiihottava.
- Vicky
Nykynuorisolla on tämmöiset ongelmat, että saadaan hirveitä komplekseja, kun pitäisi olla kokenut seksipeto 12-vuotiaana tai on luuseri. Herätkää ihmiset, teillä on koko loppuelämänne aikaa harrastaa seksiä!!! Hyvin todennäköisesti pojan "erektio-ongelmat" johtuvat jännittämisestä. Ei kannata tehdä asiasta suurta numeroa, ettei poikaystäväsi ahdistu entistä enemmän. Kyllä te vielä pääsette rakastelemaan, kun tutustutte toisiinne rauhassa. Ei pidä painostaa toista.
- poika
mulla ei seiso ku jännittää oikein sairaasti tai sitte jos te "naitte vaatteet päällä" ni se kyrpä litistyy sinne vaatteitten alle ni sitte on varmaa ettei seiso..JOO! ei vittu seisonu vaikka suihi otti...
- Little Star
..Se mun jätkä on puhunu et se ajattelee Seksiä tosi paljon ja et haluu nussia mun kans..Meillä on hulluna kiihkeitä hetkiä mutta sitten se vaan yhtä äkkiä lopettaa..Outoa..! Se joskus puhuu et naidaan siellä ja siellä mutta ei me olla kuitenkaan naitu vielä missään..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1622567- 1602363
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551993Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181967Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."01670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591394Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1921272Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää781051Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2071012Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.334961