asennevammaiset

kokeilijat

ottaako ketään muuta päähän se, että joku onneton kokeilee linuxia mutta ei syystä taikka toisesta olekaan tyytyväinen kokeiluunsa ja tulee valittamaan asiasta linuxin käyttäjille?

Ihan niinkuin linuxin käyttäjät olisivat vastuussa jonkun tumpun käyttöjärjestelmä valinnasta.
Kaikista ärsyttävintä on se, että aina pitää muistaa mainita että pitää palata takaisin windowsiin kun linux oli niin huono. Luulevatko nämä onnettomat että se kiinnostaisi linuxin käyttäjiä, jos joku windowskäyttäjä haluaa käyttää ennemmin windowsia linuxin sijaan? Miksi siitä pitää aina tulla itkemään?

Tällekin palstalle noin joka viides viesti on juuri sitä valittamista että linuxissa ei toimi nämä jutut näin kun ne windowsissa toimivat, linux on huono, haluan käyttää windowsia jne.
Ihan niinkuin se jotenkin vaikuttaisi jonkun linux käyttäjän elämään, että joku valitsee windowsin linuxin sijaan. Sehän on jokaisen oma asia mitä käyttistä käyttää.

Itse olen ollut täysin tyytyväinen linuxiin enkä näe mitään syytä vaihtaa mihinkään muuhun, joskin olen avoin kokeiluille. Ei silti kävisi mielessänikään mennä windows palstalle itkemään kun se ja se ei toimi windowsissa, nämä windowsin puutteet ja ongelmat eivät liene ole heidän syytänsä.

8

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsytä

>...aina pitää muistaa mainita että pitää palata takaisin windowsiin...

Näitä postailevat ainoastaan ja vain mikkiksen ammattitrollit eikä niillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

Kyllä ne oikeat windowsin käyttäjät ymmärtävät että heidänkin oma etunsa olisi että windowsin hallitseva markkinaosuus tippuisi ainakin alle puoleen.

• juttu sitten

että paljon on kirjoittajia jotka pyytävät perustelemaan että miksi heidän muka pitäisi siirtyä linuxiin? Ihan kun minua esim. se kiinnostaisi että siirtyvätkö he vai ei :)
      Heille neuvoksi antaisin että siirtykää sitten kun siltä alkaa tuntua? Kun on saanut tarpeekseen "muutamista" erään yleisen käyttöjärjestelmän ongelmista! Silloin linuxin opettelu ja käyttö saattaa olla antoisa kokemus.

• tyypit...

Osa pettyneistä on ehkä kyvyttömiä oppimaan mitään uutta, luovuttavat heti.
      Ei viitsitä ottaa selvää asioista ja kun asiat eivät toimi kuten vinukassa niin turhaudutaan sen sijaan, että opeteltaisiin uusi tapa toimia.
      Nämä ihmiset ovat niitä joita ei kannata palkata töihin.
      Uuden oppiminen on joilekin hyvin vaikeaa vaikka oppimalla voisi parantaa asioitaan.

• tuo...

totta puhut. itse olen aika monta kertaa linuxia kokeillut ja kun heti ei kaikki ole toiminut, niin vaihtanut windowsiin takaisin. vaikka eihän windowsissakaan juuri mikään toimi suoraan asentamisen jälkeen, vaan hirveä hakeminen ja asentaminen ohjelmista.

nyt on sitten pari viikkoa tullut perehdyttyä ubuntuun ja se on automatix-skriptin kanssa juuri tuollainen "Mulle heti kaikki". eli kaikki on asennettuna valmiiksi.

toisaalta kun järjestelmä toimii täysin, niin sitten on mielenkiintoa perehtyäkin siihen vähän syvemmin.

• Hörre

sitte että pitäkää te eräät linkreenifanit turpanne kiinni alottelijoiden palstalla, hyvä jos heillä windows pelaa niin te ääliöt olette suosittelemassa linkreeniänne ja sitten ei neuvoja tule kun levy on eri tiedostojärjestelmässä jota ei win tunne. Suositelkaa ja kehukaa jos sitä kysytään

• vamma kyllä

itselläsi. Jos nyt olet niin älyttömän älykäs että opit käytää tuota Linuxiasi ihan tuosta vaan "eikä ollut mitään vaikeeta" niin älä parru vaan ota huomioon että kaikki ei ole noin älyttömän älykkäitä ja parhaiten tuon sun älyttömän älykkyytesi huomaa tuosta kirjoituksesta. Terveisii "yhdeltä joka on tyhmä ja opettelee Linuxin käyttöä."

• Mäkärä

Kaikki palaute linux käyttöjärjestelmistä on tervetullutta jotta ihmiset saisivat jonkinlaisen kuvan linux käyttiksistä.
      Windows palstalla ei lue windowsista arvosteluja sen takia koska jokainen on jo käyttänyt windowsia.

• tumppu1st

...olekaan:

"...Ihan niinkuin linuxin käyttäjät olisivat vastuussa jonkun tumpun käyttöjärjestelmä valinnasta..."

Tumppu kyllä ihan itse valitsee käyttiksensä valittamatta siitä teille.

-T

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3655
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      81
      2658
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1728
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1670
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1497
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1465
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1454
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1438
    Aihe