Paljonko olette maksaneet matalaenergiaharkosta 590 x 380 x 190 kappale?
Matalaenergiaharkko
5
1909
Vastaukset
- Suunnittelija evp
Sain eurolla mutta minulla on oma lehmä ojassa.
- "kivi"rakentaja2006
ovh n. 7,40 e / kivi, rautakaupan tiskillä 6,50 e.
Tinkaamalla pari rekka-autollista ehkä hieman vähemmän..
Mullon "paketti" tarjouksia tulossa. Kun puran niitä auki niin on vähän viisaampi. Veikaampa et se hinta on kuitenkin yli 6e / kpl..
Esim. Kouvolan betonin UMPIharkko 380 on ovh 4,50 e. Isompaan erään luvattiin rabattia..
Eli on styroxilla hintaa.. ei voi muuta sanoa..- jii
että olet edes saanut hintoja.. olen tässä odotellut rautakauppojen harkkotarjouksia kuukauden verran. Vastausprosentti nihkeät 20% (yksi viidestä) tällä hetkellä. Taitaa käydä kauppa aika hyvin..
Ei ole vielä pääpiirustukset ihan valmiit joten en ole vielä kysellyt Maxitilta.. saitko niiltä tarjouksen jossa oli täydellinen erittely? Onko eroa esim Priimaan? - "kivi"rakentaja
jii kirjoitti:
että olet edes saanut hintoja.. olen tässä odotellut rautakauppojen harkkotarjouksia kuukauden verran. Vastausprosentti nihkeät 20% (yksi viidestä) tällä hetkellä. Taitaa käydä kauppa aika hyvin..
Ei ole vielä pääpiirustukset ihan valmiit joten en ole vielä kysellyt Maxitilta.. saitko niiltä tarjouksen jossa oli täydellinen erittely? Onko eroa esim Priimaan?turhan hyvin käy näköjään kauppa.. Sääli, materiaalia pidän sinänsä ihan hyvänä.
Jospa osaisin muurata niin tekisin tiilistä.
- jreifher
Inter-Rauta Lohja,halapaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583