Vapauduin ns. maallikkohypnootikon avulla runsaat 40 vuotta kestäneestä tupakoinnista. Aiemmin kokeilemani Nicorette-, Zypac- ym. hoidot eivät auttaneet.
Jos tuo oli laitonta terveyteni hoitoa, ilmoittaudun ei-laillisen hoidon/auttamisen kannattajaksi vilpittömin mielin.
Vapauduin tupakasta
4
397
Vastaukset
- Aivan sama on kuitenkin
Millä tavoin tai kenen avulla elämäsi paranee huomattavasti, ei ketään kiinnosta onko vakuutuksia tai onko titteleitä tai virallisuuksia? Kaikkia kiinnostaa vain toimiiko vai ei! Kyllä sana leviää ja ihmiset äänestää jaloillaan, ei tehytätien tarvi yöuniansa menettää, mut kyllä se korpee kun esim. tupakointi ei loppututkinnoilla lopu!"
- n48
Kertoisitko kuinka monta kertaa jouduit käymään hypnoosissa? Miten koit hypnoosin tehon jokapäiväisessä elämässäsi? Itse olen samassa tilanteessa, eroon on päästävä tupakasta. Terveyteni ei kestä ja 35 vuotta tuohon harrastukseen on ihan riittävä aika. Kiitos vastauksestasi.
- kokenut
Kävimme ryhmässä kolmena peräkkäisenä iltana n. 1,5 tuntia kerrallaan. Hypnoosi vaikutti lähinnä siihen, että tapa tupakoida häipyi aika nopeasti.
Myös tupakan himo oli helpompi kestää. Olin itse polttanut miltei 40 vuotta. - n48
kokenut kirjoitti:
Kävimme ryhmässä kolmena peräkkäisenä iltana n. 1,5 tuntia kerrallaan. Hypnoosi vaikutti lähinnä siihen, että tapa tupakoida häipyi aika nopeasti.
Myös tupakan himo oli helpompi kestää. Olin itse polttanut miltei 40 vuotta.Vaikeimmaksi olen myös kokenut tuon tavan. Itselleni tupakka on ollut "lohtu ja palkkio".Koen että hypnoosi voisi juuri purra tuonne alitajuntaan paremmin kuin mikään lääke. Sen jälkeen on varmasti parempi hallita omaa käyttäytymistään. Minulla on huomenna aika hypnoloogille. Odotan mielenkiinnolla tapaamista ja sen tuomaa antia. Onnea Sinulle saavutuksestasi, se on hatun noston arvoinen asia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415