Kuinkas olette harjoitelleet vai harjoitteletko ollenkaan kuunteluihin? Aion itse käydä vain koulun tarjoamissa harjoituksissa, mutta tulisiko jotenkin muutenkin treenata. Mitenkäs edellisenä iltana?
yo-kuuntelut
5
999
Vastaukset
- joq
En ole oikeen kummemmin harjoitellut. Katsoin englanninkielisen leffan ja se siitä.. Aiemmin olen kyllä käynyt koulun tarjoamissa kahdessa harjotuskuuntelussa. Kun huomennahan tosiaan ne englannin kuulot ovat... JJJAiks!
- abityttö
Äsken Arto Nyberg haastatteli telkkarissa Conan O'Briania (englanniks), kuuntelin sitä. :D. Virittelin itseäni vähän niin kuin tunnelmaan. Ja oon täs parin viikon aikana vähän kattellu FST:tä ruotsin kokeita ajatellen. Huomenna se sit on, iiiiih.
Kaikista kuunteluista (en, ru, sa) olis kiva saada vähintään 75 pistettä, e:hen kun tähtään noissa kaikissa...
Mut tsemppiä kaikille kuuntelijoille! - abi06
millasia tuloksia olette saaneet noista harjotus yo-kuunteluista...?vai ootteko edes niitä koulussa tehneet?
- *Moon*
Perhoset lentelee mahassa...:)
Itse tulen etälukion puolelta kirjotuksiin, niin en ole koulun puolesta harjoitellut ollenkaan, dvd:itä katellut ilman tekstejä ja sitten tv4:ää.
Saapas nähdä miten menee... Onnea matkaan kaikille!:) - pumpuli
Eiköhän koko lukion ajan olla opeteltu sanastoa ja kuuntelemista. Itse en lue kuunteluihin. Jos jokin sana vaivaa mielessä, niin katson sen sanakirjasta. Rauhallinen mieli matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474