Apua mitä tehdä

Hosuli :)

Mitä tehdä kun on riidoissa yhden tytön kanssa josta tykkää ihan hirveesti ja tämä kyseinen ihminen ei tiedä että oon lesbo ja hän on 100% hetero. Apua jos nyt sanon hänelle että tykkään siitä hän kuuluttaa koko maapallolle että oon lesbo ja sitä en nyt just halua. Auttakaa!!!

11

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinni-tunni

Sovit ensin riidat ja sit sanot että tykkäät hänestä, ehkei hän olekaan niin täysi hetero kun antaa ymmärtää?...

Tinni-Tunni

• miksi miksi

mies vastailee lesbopalstalla yhtenään? täällä ainakin itse haluaisin lukea naisten ajatuksia.

kiitos.

• tinni-tunni
        miksi miksi kirjoitti:

mies vastailee lesbopalstalla yhtenään? täällä ainakin itse haluaisin lukea naisten ajatuksia.

kiitos.

sinua? Sanoinko jotain pahasti? Jos niin koit niin anteeksi? ei ollut tarkoitukseni. Ja olenko jotenkin estänyt sinua lukemasta naisten ajatuksia? tai estänyt naisia niitä kirjoittamasta? Hmmm... vai onko mielestäsi miesten ajatukset jotenkin epämiellyttäviä tai pahoja? Jos sinulla olisi selvä nimimerkki niin voisin toki olla vastaamatta kirjoituksiisi. Olen ajatellut että minulla on oikeus kirjoitella tänne niin kauan kun heteromiesten kirjoittelua ei ole kielletty.

Tinni-Tunni

• zOMG
        tinni-tunni kirjoitti:

sinua? Sanoinko jotain pahasti? Jos niin koit niin anteeksi? ei ollut tarkoitukseni. Ja olenko jotenkin estänyt sinua lukemasta naisten ajatuksia? tai estänyt naisia niitä kirjoittamasta? Hmmm... vai onko mielestäsi miesten ajatukset jotenkin epämiellyttäviä tai pahoja? Jos sinulla olisi selvä nimimerkki niin voisin toki olla vastaamatta kirjoituksiisi. Olen ajatellut että minulla on oikeus kirjoitella tänne niin kauan kun heteromiesten kirjoittelua ei ole kielletty.

Tinni-Tunni

kuule tinnitunni, se on vähän sama kun että meikäläisiä ärsyttää seistä pakkasessa jonottamassa homoraflaan kun teikäläiset hetskut on tukkineet sen. Kun hetskuille on 1000 ravintolaa/palstaa, ja meikäläisille kolme, niin sitä alkaa ottamaan pattiin kun ne on silti täynnä heteroseksuaaleja.

• niinpä niin
        zOMG kirjoitti:

kuule tinnitunni, se on vähän sama kun että meikäläisiä ärsyttää seistä pakkasessa jonottamassa homoraflaan kun teikäläiset hetskut on tukkineet sen. Kun hetskuille on 1000 ravintolaa/palstaa, ja meikäläisille kolme, niin sitä alkaa ottamaan pattiin kun ne on silti täynnä heteroseksuaaleja.

Mitäs minulla miehiä vastaan olisi. Teitä on jokapaikassa, töissä, kaupassa, samoissa harrastuksissa, yöelämässä... ja ihan kiva niin. Suurin osa miehistä on varsin mukavia. Mutta kun palsta on LESBOille tarkoitettu, niin olisihan se liian hyvää ollakseen totta, että täällä saisi lukea vain naisten ajatuksia.

Sinua vastaan ei varmaan kenelläkään ole mitään, etkä varmaan ole ketää loukannutkaan. Turha vetää marttyyrin viittaa olalle; voi voi kun lesbot ei tykkää miehistä, onpa ne suvaitsemattomia.

• tinni-tunni
        zOMG kirjoitti:

ton ravintola jutun, varmaan itse olisin samassa tilanteessa ärsyyntynyt. Mutta mun mielestä noi ei oo yhteismitallisia, en usko että olen ketään estänyt pääsemästä palstalle kirjoittamaan. Olen pahoillani jos viestini ovat pahoittaneet mielesi, se ei ole ollut tarkoitukseni mutta en kuitenkaan aio ottaa mitään syyllisyyden taakkaa kannettavakseni. Yritän muistaa ne nimimerkit jotka eivät pidä että vastaan heidän kirjoituksiinsa, jos kuitenkin niin sattuisi joskus tapahtumaan niin se johtuu puhtaasti siitä että en ole muistanit ko. nimimerkkejä. Kaikkea hyvää sinullekin.

Tinni-Tunni

• tinni-tunni
        niinpä niin kirjoitti:

Mitäs minulla miehiä vastaan olisi. Teitä on jokapaikassa, töissä, kaupassa, samoissa harrastuksissa, yöelämässä... ja ihan kiva niin. Suurin osa miehistä on varsin mukavia. Mutta kun palsta on LESBOille tarkoitettu, niin olisihan se liian hyvää ollakseen totta, että täällä saisi lukea vain naisten ajatuksia.

Sinua vastaan ei varmaan kenelläkään ole mitään, etkä varmaan ole ketää loukannutkaan. Turha vetää marttyyrin viittaa olalle; voi voi kun lesbot ei tykkää miehistä, onpa ne suvaitsemattomia.

vetänyt mitään marttyyrin viittaa ylleni, minua vain ihmetytti saamani reaktio. Ja ymmärrän että myös jopa lesbo voi suvaitsematon jossain asiassa ja voin toki sen ymmärtää jos on ollut huonoja kokemuksia miehistä. Mutta en sen takia rupea itseäni syyllistämään, eiköhän se riitä että syyllistän itseäni vain niistä asioista joissa olen aivan oikeasti töpeksinyt.

Tinni-Tunni

• Kira
        tinni-tunni kirjoitti:

Tinni-Tunni

..ylipäänsä pyörit tällä palstalla? Minuakin se on ihmetyttänyt jo pitkään. Ei sillä, että minulla olisi mitään toimintaasi tai sinua vastaan (kaikin puolin fiksulta vaikutat), eikä minulla ole ylipäänsäkään mitään miehiä vastaan (minulla on loistava isäsuhde, hyvä velisuhde, hyviä miespuolisia ystäviä jne.).

Mutta minusta nyt vain on outoa, että joku heteromies haluaa ja viitsii seurata ja osallistua lesbopalstan juttuihin. Väitän, että keskiverto heteromies ei edes tiedä tällaisen palstan olemassaolosta, tai vaikka tietäisi ei viitsisi osallistua keskusteluihin (muuta kuin ehkä korkeintaan kerran, pari kokeilu- tai ärsytysmielessä). Onko lähiympäristössäsi kenties joku lesbo, joka kiehtoo sinua, vai onko lähiympäristössäsi joku, jonka epäilet (tai tiedät) olevan lesbo? Vai miksi ihmeessä pyörit täällä?

• tinni-tunni
        Kira kirjoitti:

..ylipäänsä pyörit tällä palstalla? Minuakin se on ihmetyttänyt jo pitkään. Ei sillä, että minulla olisi mitään toimintaasi tai sinua vastaan (kaikin puolin fiksulta vaikutat), eikä minulla ole ylipäänsäkään mitään miehiä vastaan (minulla on loistava isäsuhde, hyvä velisuhde, hyviä miespuolisia ystäviä jne.).

Mutta minusta nyt vain on outoa, että joku heteromies haluaa ja viitsii seurata ja osallistua lesbopalstan juttuihin. Väitän, että keskiverto heteromies ei edes tiedä tällaisen palstan olemassaolosta, tai vaikka tietäisi ei viitsisi osallistua keskusteluihin (muuta kuin ehkä korkeintaan kerran, pari kokeilu- tai ärsytysmielessä). Onko lähiympäristössäsi kenties joku lesbo, joka kiehtoo sinua, vai onko lähiympäristössäsi joku, jonka epäilet (tai tiedät) olevan lesbo? Vai miksi ihmeessä pyörit täällä?

Ei minullakaan ole mitään lesboja vastaan :-) Enkä ehkä ole keskiverto heteromieskään. On vaan ollut mielenkiintoista ja kivaa lukea mistä te täällä keskustelette ja onhan ollut myös kiva väitellä siitä hedelmöityslaista, alkoihan se lopuksi maistua hieman puulta mutta silti mukavaa väittelyä. Ja mun mielestä ihmiset turhan usein olevat "keskivertoihmisiä", ymmärrän sen nuorten suhteen ja vanhempienkin, on helpompi olla kuin kaikki muutkin mutta miksi näin anonyyminä pitäisi sulautua massaan? Lisäksi en koskaan ole erityisemmin ihaillut laumasieluisuutta, olen halunnut aina olla oma itseni ja vaikka erilainenkin (lukuunottamatta nuoruuden pitkätukkavaihetta:)

Ei mun lähiympäristössä ole tietääkseni ketään lesboa tai homoa, tietenkin voi olla kaapissa oleva sellainen. Ehkä te lesbot jossain määrin kiehdotte minua, olette hiukan erilaisia kuin me heterot. Toisaalta uskon että olette kuitenkin varsin samanlaisia kuin me heterotkin, kaipaatte ja haluatte samanlaisia asioita kuin me heterot ja sitä ei muuta se, onko kahdella ihmisellä erilaiset vai samanlaiset värkit siellä jalkojen välissä.

Tinni-Tunni

PS. Luen ja kirjoittelen myös muilla keskustelupalstoilla, ei tämä ole ainoa.

• Alkaa tuo Tinni-Tunnin
        miksi miksi kirjoitti:

kiitos.

muka ymmärtävä kommentointi lähes joka asiaan ärsyttää. Mikä hänestä tekee niin kaikkitietävän ja 'ymmärtävän'?

• Voivoih
        Alkaa tuo Tinni-Tunnin kirjoitti:

muka ymmärtävä kommentointi lähes joka asiaan ärsyttää. Mikä hänestä tekee niin kaikkitietävän ja 'ymmärtävän'?

Kieltämätt outoa että heteromies on aina ja jatkuvasti tällä palstalla. Varsinkin kun ei näytä olevan tuolla gay-puolella kuitenkaan, mitä vilkaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe