Muistan kun joskus 7 luokal, vai oisko ollu 8:lla :/ En muista tarkkaan, mutta anyway; mulla ja yhel tytöl oli pientä säpinää. Me istuttiin usein tunneil vierekkäin, tai muuten lähel toisii, ja vilkuiltiin aina vähän välii. Muistan kun yhdellä tunnilla mentiin istumaan aivan luokan takanurkkaan, ikkunan viereen. Ikkunalla oli tietysti verhot ja meidän välissä oli 1 pulpetti. Mentiin sinne verhojen "taakse" ja juteltiin koko tunti sillai ettei opettaja huomannu :) Tätä kesti jonku aikaa, ja sitte yhtäkkii se loppu. Ei mulla enää edes oo mitn tunteita tätä tyttöö kohtaan, ja tuskin sillä on muhunkaan. En oo edes varma oliko se kiinnostunu musta, vai halusko se olla pelkkä kaveri. Mutta silloin mä olin siihen ihan kusessa. No mutta kummiskin, se juttu loppu jostain syystä, ja mä palasin mun kavereiden joukkoon luokissa jne eikä tapahtunu enää mitää sen kummempaa, siis meidän välillä. Sitte siinä meni puol vuotta tai oisko ollu jopa vuos, niin tää muija alko vittuilemaan mulle. Siis ei se koskaan mitään päin naamaa sanonu, puhu paskaa musta sen kavereille ja nää hihitteli tunneilla. Tätä kesti itseasias monta kuukautta.. Se arvosteli mua sen kavereille ja ne nauro porukas luokassa ja mä olin ihan nolona.
Olikohan sillä sittenki jotain tunteita mua kohtaan, ja kun se meidän "juttu" loppu, ja se sai sellasen käsityksen että mua ei kiinnosta, niin se alko "kostamaan"? Vaikka mä en ees tehny mitään sille. Nykyään en tiedä siitä mitään, missä se asuu, missä koulussa käy jne eikä mua ees kiinnosta. Mutta haluisin tietää teiltä tytöiltä jos ymmärrätte tuosta jotain, että minkä takia se alko vittuilemaan/haukkumaan? Ja sellasesta tod. arasta asiasta mulle? Se ties sen. Halus vissiin tahallaan satuttaa, mutta miks? :/
Askarruttaa yks juttu..
4
451
Vastaukset
- NoFace
ehkä hän oli sinuun ihastunut ja yritti tavallaan päästä ihastuksesta eroon haukkumalla sinua; jotta hänen oma käsityksensä muuttuisi...
en tiedä :P mutta luulisin että oli kuitenkin ihastunut ja pettyi sitten, ja uskoisin tosiaan että yritti päästä ihastuksesta eroon.. - poikah89
Miksei kukaan nyt vastaa :D Oon seurannu tätä aika pitkään ja yks vastaus tullu vasta :D Kiitti No-Face sulle kummiski.
- Poikah89
VASTAILETTE PALJON TURHEMPIINKI AIHEISIIN MUTTA TÄHÄN TULLU VASTA YKS VASTAUS HELVETTI! ETTEKÖ OSAA KESKUSTELLA, VEIKÖ KISSA KIELEN? XDÄKSDEE???
- voi olla
Ehkä tyttö oli sinusta kiinnostunut. Saattaa olla että hän vain myös "leikki" kanssasi, mutta epäilen.. Tytöillä saattaa ola taipumusta tällaiseen, esim ´jos hän on oikeasti pitänyt sinusta, puhunut kavereilleen miten ihana sä oot ja sillein, mut sit kun tää teijän "juttu" on loppunu, tyttöö on ruvennu ärsyttää ja se on ruvennu haukkuu sua, just vähän niinku kostoks. Voi myös olla että joku muu tyttö sen "porukasta" on alottanu tän sun pilkkaamisen ja tyttö on kuin tahtomattaan joutunut mukaan. Paremmin en osaa asiaa selittää. Mutta tässä yksi vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644