huvikseni täs kyselen et paljoko tarttee liikuntaa(kävelyä) kilometreinä sheltti, harmaa hirvikoira,landseer,mäyräkoira,suomen lapinkoira,suomen ajokoira ja chihuahua?päivittäin siis.
liikuntaa
3
228
Vastaukset
- tahmatassun
et koira tarvitsee n. 2h liikuntaa oman pihan ulkopuolella päivittäin, koosta ja rodusta taas kiinni, minkälaista liikuntaa... 2tunnissa voi pienen koiran kanssa hissuksiin köpötellä muutaman kilometrin tai juoksuttaa isompaa 10km. Enkä tarkoita että kerralla on mentävä 2h lenkki, mutta päivän mittaan, saahan sitä kerrallakin tietysti ulkoilla... Ja minun mielestäni parasta liikuntaa on vapaana kulkeminen metsässä, koira saa liikuntaa omaan tahtiinsa.
- kyselen
että minkä verran voin kävelyttää koiraani seuraavina viikkoina. Nyt hän on 9 vk ikäinen ja ollaan toki touhuiltu omalla pihalla ja haettu sanomalehteä hissuksiin. Poika on reipas terrieri. Tarkoituksena ei ole rasittaa liikaa, sitä juuri pelkään. Ja toisena kysymyksenä, uskallanko tosiaan kävelyttää koiraani oman aidan ulkopuolella kun ei ole vielä rokotuksia? On vain niin kahdenlaista neuvoa noissa oppaissa. Kasvattaja sanoi, että ulos vain, mutta he asuvatkin maalla...missä ei ole juuri mitään muuta ja me taas asumme vilkkaassa paikassa jossa on koiria vaikka kuinka.
Pidän sosiaalistamista ja kaikkeen elämänmenoon tottumista erittäin tärkeänä, mutta päällimmäisenä on huoli terveydestä. - !%=(
kyselen kirjoitti:
että minkä verran voin kävelyttää koiraani seuraavina viikkoina. Nyt hän on 9 vk ikäinen ja ollaan toki touhuiltu omalla pihalla ja haettu sanomalehteä hissuksiin. Poika on reipas terrieri. Tarkoituksena ei ole rasittaa liikaa, sitä juuri pelkään. Ja toisena kysymyksenä, uskallanko tosiaan kävelyttää koiraani oman aidan ulkopuolella kun ei ole vielä rokotuksia? On vain niin kahdenlaista neuvoa noissa oppaissa. Kasvattaja sanoi, että ulos vain, mutta he asuvatkin maalla...missä ei ole juuri mitään muuta ja me taas asumme vilkkaassa paikassa jossa on koiria vaikka kuinka.
Pidän sosiaalistamista ja kaikkeen elämänmenoon tottumista erittäin tärkeänä, mutta päällimmäisenä on huoli terveydestä.omalla pennullani ja kuulopuheista kuullut jotta kyllä pennulla on emon suoja itse kuljetin ja annoin alusta asti toisten koirien kanssa olla olen kuullut jotta ulosteista pitää pitää erossa ja jos ei varma onko kaveri taatusti rokotuksin hoidettu kysy kun vastaan vieras koiruli yleensä koira ihmiset on avuliaita ja sanovat asiat niin kuin ne on hällä väliä tyypit kyllä tunnistaa kiertelevästä puolustavasta pheesta
Minä olensaanut piskuisen hyvin sosiaaliseksi toisiin koiriin kun olen alusta asti antanut tuitustua onnea teillekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415