Tarina

Demda

Kaikkea ei voi tapahtua sims 2!
Aleksi Valnanen [päähenkilö, 14 vuotias teni.]
Kalle Valnanen [Aleksin pikkuveli, Nyytin kaksoisveli, lapsi.]
Nyytti Valnanen [Kallen kaksoisveli, Aleksin pikkuveli, lapsi myös.]
Johanna-Maria [perheen juuri syntynyt kuopus, ainoa tyttö. Nyt vauva.
Janet Valnanen [Perheen äiti]
Saku Valnanen [perheen isä.]
Maria Valnanen [ perheen mummo ja Janetin äiti, joka muutti samaan taloon hoitamaan lapsia. Herätetty kerran jo kuolleista.]
--------------------------------------------------

Aleksi istui keittiössä ja mietti asioita, pääasiassa Yliopistoa ja tyttöystäväänsä, Danielaa. Kaikkea oli tapahtunut, Daniela ja kimppa, sekä vielä yliopisto. Jos Aleksi siihen menisi, olisi Danielalle sanottava "heippa".
-Aleksi! Janet huusi yhtäkkiä ja sai Aleksin säpsähtämään.
-Ni-niin? Aleksi kysyi säikähtäneenä.
-Aiotko polttaa meidän hengiltä?! Hän tiuskaisi ja otti hummerit ulos uunista.
-Sinun piti hoitaa tämä, mutta poltit ne mielummin! Hän saarnasi ja piti kädessään isoa astiaa, missä mustat palaneet hummerit olivat.
-Saat olla ilman kunnon illallista, tyydyt micro nuudeleihin, hän sanoi päättäväisesti ja äidin tunnettuaan, ei ollut mitään aihetta vääntää vastaan.

Illalla, sain katsoa, kun muut söivät hummereita ja juttelivat kaikkea. Itse istuin käytävässä, Johanna-Marian kehdon vieressä rappusiin nojaten, sekä mäyssäsin pahoj kaupan valmisnuudeleita, sekä katselin oven karmin läpi kun muut herkuttelivat [tosiaan ne olivat palaneet].
Menin laittamaan lautaseni tiskikoneeseen ja kävelin ruokailu väylään.
-Äiti, aloitin.
-No? Äiti sanoi.
-Tuota..Olen miettinyt, että jos menisin yksityiskouluun meilummin kuin yliopistoon..
-EI KÄY! Minä en ala maksamaan kalliita yksityinkoulu laskuja, vaikka olen melkein huipulla kun risteytän eläimiä ja isäsi valmentaa julkkispelaajia, mutta ei käy! Äitini huusi ja isä viittoi häntä rauhoittumaan.
-Säikähdin ja kaksosetkin tuiottivat äitiämme.
-A-anteeksi lapset..menetin malttini taas..olen vähän stressaantunut..Ja painoi kasvonsa käsiinsä.
Vallitsi hiljaisuus, kunnes mummomme sanoi:
-Noniin, Kalle ja Nyytti suihkuun, hampaita pesemään ja sänkyyn. Pojat tottelivat, mutta mummo viittoi äidille jotain ja äiti nyökkäsi.
-Kulta, mennään olohuoneen puolelle, äiti sanoi minulle. Nyökkäsin ja mummo sekä isäni jäivät korjaamaan astiat.

Olohuoneessa äiti aloitti:
-No, tiedäthän kulta, olen korkealla urallani ja stressiä kasaantuu kun vettä vaan. Mutta, olen huolissani Nautakasvistani, sillä se on jo vienyt monta henkeäsi jopa vaarisi.
Nyökkäsin ja yritin olla näyttämättä surulliselta, kun puhuttiin äitini nautakasvin viemästä vaarista.
-Minun ei olisi pitänyt kieltää sinulta illallista..
-Ei se mitään äiti, sanoin ja halasin tätä.
-Mutta, minun pitää kertoa sinulle yksi juttu..Sinut tullaan hakemaan huomenna Yliopistoon neljäksi vuodeksi.
Minun teki meili pyörtyä. Olisi tehnyt mieli hyökätä äitini kimppuun, mutten voinut. Kaikkea muuta kuin sitä.
--
Kommenttia? Jatkanko?

3

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • albert-pingviini

tarinassasi häiritsee hirveän paljon se, että muutat tarinan yht´äkkiä MINÄ-muotoon, vaikka alussa kirjoitat: "Aleksi istui keittiössä".

Täällä on lisäksi hirveän paljon tarinoita, joissa on tuo sama juoni. Lapsi, jota syrjitään, jolle huudetaan ja joka yleensäkin kärsii hirveistä vääryyksistä elämässään. Olisi hurjan paljon kivmepi lukea välillä tarinoita, joissa olisi jokin UUSI idea. Jos sellaisia löytyy, niin kehiin vaan!!

Joten, minulle on periaatteessa ihan sama jatkatko juuri tätä kovin ennalta-arvattavaa tarinaa. :)

• ---

Noh....tota noin ihan hyvä tarina voisit jatkaa :D!!!! xD

• melliex

Vai onko tämäkin vain positiivisille palautteille? ;) Ei sillä, että aikoisin haukkua tätä tarinaa. :D

Miksikäs tarinan kertoja yks kaks muuttui? No se ei mitenkään maata kaatava juttu ole, niinkuin sisältö. Jos osaa ne taitavasti tehdä, niin eipä siinä mitään. Jutun juonihan on, ettei lukija osaa arvata mitä seuraavaksi tapahtuu. Toisaalta onnistuit tässä, koska tarina ei jäänyt "kesken", mutta ei siinä paljoa kerennyt tapahtumaankaan.

Hieman pitempi ensikerralla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe