Sokea kun olen

Princess

Tiedän, tätä on varmaan käyty täällä läpi, sadat kerrat...mutta mutta pakkohan mun on kysyä.
Epäilen että eräs ystävä on minuun ihastunut.

Yllätän hänet monta kertaa päivässä tuijottamasta minua (salaa).

Hän hakee huomiotani mahdollisimman usein ja pettyy jos ei saa sitä (taikka sitten olen vainoharhainen).
Hänellä on kuitenkin suhteita miehiin, eikä hän peittele taikka salaa niitä minulta, päinvastoin.

Kuitenkin, tiedän että välillämme on tiettyä sähköä. En ole hänestä mustasukkainen, mutta uskon että hän on minusta. Se tulee esiin selkeänä apatiana jos en ole kokoajan hänelle läsnä.

On myös ehdottanut suutelemista (erittäin rankassa humalatilassa) ja ajatelkaa...siltikin epäilen.

Sanokaa onko kyseessä selkeä ihastuminen, miten minun pitäisi reagoida...jos vaikka haluankin vastata noihin tunnelatauksiin ?

Kiitos paljon, jotka vaivaidutte vastaamaan minulle tässä ahdingossani. höh. tunteet ovat vaikeita asioita.

3

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

puhuisit ystäväsi kanssa suoraan näistä asioista.. jos oikeinki hyvä ystävyys on niin pitäis kyllä kestää tuollaiset keskustelut.. ja niinhän saat varmuuden noihin sun epäilyihin et onks niissä perää vai ei..
      Mun mielestä on väärät perusteet hylätä ainakaan ystävää jos on käynyt sillee että toinen ihastuu ja toinen ei. kunhan "pelisäännöt" sovitaan ja puhutaan niin en näe mitään ongelmaa

• Pelisäännöistä

Mitkä ne pelisäännöt voisivat esimerkiksi olla? Onko kenelläkään kokemusta?

Kysymys on juuri nyt hyvin akuutti minulle. Itse olen parin ystäväni ihastuksen kohteena. Aika hankala tilanne.

• näin..
        Pelisäännöistä kirjoitti:

Mitkä ne pelisäännöt voisivat esimerkiksi olla? Onko kenelläkään kokemusta?

Kysymys on juuri nyt hyvin akuutti minulle. Itse olen parin ystäväni ihastuksen kohteena. Aika hankala tilanne.

Mul kävi silleen että paras ystäväni kertoi olevansa ihastunut minuun. Oli melkonen shokki kun sain tietää sen ja kun minulla ei häntä kohtaan ollut samanlaisia tunteita.rakastan tietysti häntä, mutta eritavalla kuin hän minua.. Ensiksi otin etäisyyttä tähän niin rakkaaseen ystävääni, ja voi veljet minulla oli paha olla ja ikävä.. Yks päivä sitten soitin ja pyysin käymään luonani juttelemassa asioista.. kerroin mitä tunnen ja sanoin etten voi antaa sitä mitä hän haluaa, mutta ystävä voin olla vielä jos hän haluaa. Vaikeaahan se aluksi oli, mutta nyt tuosta on kulunut aikaa vuosi ja olemme taas samat vanhat ystävät kun ennenkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3791
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      37
      3387
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2998
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2850
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1848
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      84
      1837
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1679
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1607
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      31
      1602
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1584
    Aihe