Onko teidän mielestä meillä miehillä putkiaivot eli aivot joista menee suora putki alapäähän kertokaa rehellisesti.
kysymys lesboille
12
2694
Vastaukset
- ihania
..mut te vaan ette riitä meille himokkaille lesbonaisille:)
- niin es ist es
mutta tuskin se on mikään syy... tiedä häntä kun ei omat synapsit liiku samaa rataa kuin teillä...
naiset eivät kuitenkaan KOSKAAN koe samaa henkistä ja fyysistä yhteyttä samaan aikaan naisen ja miehen välillä kuin naisen ja naisen välillä... henkinen fyysinen orgasmi painottuen ensin mainittuun on mielestäni parasta... kokeiltu on, eikä mielten yhteisymmärrys yhtyneenä itse asiaan ole koskaan toimineet yhtä hyvin miehen ja naisen kuin naisen ja naisen välillä... - _tosi
omituinen kysymys :P
Edellä varmaan vastattu jo aika hyvin.- selväksi
että pelkästä himosta näillä on kysymys...
- LaikaQ
Mummoni väitti, että poikalapsilla on yksi putki suusta suoraan peräpäähän. Tämä tosin liittyi siihen, miten nopeasti ruokakaappi tyhjeni, kun veljeslauma pölähti paikalle. Tämän putken olen havainnut ihan käytännössä, muusta en osaa sanoa.
- lepakko
Vaikee kysymys, kun en oo neurologi...
mutta eiköhän niitä alapäällä ajattelijoita löydy samalla tavalla eukoistakin. Ei käyttäytyminen oo sukupuoleen sidottu asia. - mie :D
Oikeesti :D päivän parhaat naurut!!!
Tässä alkaa miettiä, millaiset aivot sinulla on kun tuollaista kysyt.. missäpä muualla kuin lesbo palstalla :D
..niin onko miehillä aivot? ;P- tinni-tunni
on kyllä aivot, mutta välillä ne aivot seisoo kun veri pakkautuu toiseen päähän :-) Joillakin miehillä ei aivan kaikki veri mene sinne toiseen päähän ja aivot voivat silloinkin toimia kohtalaisen hyvin, minkähän takia joillakin menee kaikki veri sinne toiseen päähän? :-)
Tinni-Tunni - mä olen
tinni-tunni kirjoitti:
on kyllä aivot, mutta välillä ne aivot seisoo kun veri pakkautuu toiseen päähän :-) Joillakin miehillä ei aivan kaikki veri mene sinne toiseen päähän ja aivot voivat silloinkin toimia kohtalaisen hyvin, minkähän takia joillakin menee kaikki veri sinne toiseen päähän? :-)
Tinni-Tunnihuomannut että ainakin minun naisystäväni on nykyään kokoajan veripulassa sieltä yläpäästä ;) Liittyisikö tämä siihen että jotkut heteromiehet ei yksinkertaisesti osaa tyydyttää naisiaan kunnolla? Kun aika monet lesbot miettii seksiä aamulla-päivällä-illalla... Itse näen siitä uniakin. Vai onko meillä vaan muuten viriili seksielämä? 8)
Musta on joskus rentouttavaa pistää aivot narikkaan ja miettiä ainoastaan rakasta ja rakastelua. - muttaku
mä olen kirjoitti:
huomannut että ainakin minun naisystäväni on nykyään kokoajan veripulassa sieltä yläpäästä ;) Liittyisikö tämä siihen että jotkut heteromiehet ei yksinkertaisesti osaa tyydyttää naisiaan kunnolla? Kun aika monet lesbot miettii seksiä aamulla-päivällä-illalla... Itse näen siitä uniakin. Vai onko meillä vaan muuten viriili seksielämä? 8)
Musta on joskus rentouttavaa pistää aivot narikkaan ja miettiä ainoastaan rakasta ja rakastelua.tuntuu että teiltä on unohtunut ne aivot sinne narikkaan...
- jaa siis
muttaku kirjoitti:
tuntuu että teiltä on unohtunut ne aivot sinne narikkaan...
lesboilla? Hmm... Enpä tiedä. Sinun pitäisi ehkä nähdä meidät niin voisit tehdä arviosi :}
- kuuleppa
jaa siis kirjoitti:
lesboilla? Hmm... Enpä tiedä. Sinun pitäisi ehkä nähdä meidät niin voisit tehdä arviosi :}
nähnyt todella läheltä ja omakohtaisesti saanut seurata miten siinä on käynyt,ei osaa enää muuta kuin istua chatissä 5-15 tuntia vuorokaudessa pelkästään lesbo cafessa.sairaana etsii suhteita sieltä,työ ja cätti,siinä koko elämä vaikka olis lapsetkin jotka jäivät minun luo muttei aikaa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524