plup

plupplup

Menkää ny kattoo mun sivuja.
-pulu sammakko

8

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pluplpulpuup
      • sivustapala

Hyvä sivu! mutta toi w3c merkki ota pois se pilaa koko sivun.. kaikki käyttää noita kaikenmaailman se ja se yhteensopiva ja se ja se validdi lätkiä että alkaa jo olla aloittelijan merkki ku sellasia sivulla.. kantsii ottaa pois

• plupplup
        sivustapala kirjoitti:

Hyvä sivu! mutta toi w3c merkki ota pois se pilaa koko sivun.. kaikki käyttää noita kaikenmaailman se ja se yhteensopiva ja se ja se validdi lätkiä että alkaa jo olla aloittelijan merkki ku sellasia sivulla.. kantsii ottaa pois

Heeei, kiva, että tykkäsit! Aloittelijahan minä olen, joten ei se paha ole vaikka siellä se w3c - merkki onkin. Johan sen aloittelijan minussa tunnistaa kuvien sijoittelusta ym pikkuhäiröistä siellä sivulla, mutta pääasia että on hauskaa kun sivua kokoon vääntää!

-pulu sammakko

• ihminen
        plupplup kirjoitti:

Heeei, kiva, että tykkäsit! Aloittelijahan minä olen, joten ei se paha ole vaikka siellä se w3c - merkki onkin. Johan sen aloittelijan minussa tunnistaa kuvien sijoittelusta ym pikkuhäiröistä siellä sivulla, mutta pääasia että on hauskaa kun sivua kokoon vääntää!

-pulu sammakko

Olet sinä kätevä eläin kun nettisivuja väsäilet.

• plupplup
        ihminen kirjoitti:

Olet sinä kätevä eläin kun nettisivuja väsäilet.

Juu, me ollaan me sammakot aika käteviä koivistamme.*punastelee* Mietippä jos oisit itse sammakko, pieni sammakko, joutuisit loikkimaan näppäin kerrallaan sanoja kokoon - koko kroppasi tekisi työtä eivätkä vain ne joita te ihmiset sormiksi kutsutte. Mikä mainio tapa polttaa kaloreita!

-pulu sammakko

• ihminen
        plupplup kirjoitti:

Juu, me ollaan me sammakot aika käteviä koivistamme.*punastelee* Mietippä jos oisit itse sammakko, pieni sammakko, joutuisit loikkimaan näppäin kerrallaan sanoja kokoon - koko kroppasi tekisi työtä eivätkä vain ne joita te ihmiset sormiksi kutsutte. Mikä mainio tapa polttaa kaloreita!

-pulu sammakko

No mutku oonkii iso ihminen ja jos mulla olis räpylät nii sehän ois vaan yhtä läpsytiläpssynlää ja näppis menis tyystin tohjoksi, ei ihmislapsen kannata talloa näppistä...

Pulu jatkaa vaan sivujen tekoa, ehkä susta kasvaa joskus valtaisilla reisilihoilla varustettu bittiräpyläättöri joka valloittaa maapallon huimilla loikkimiskyvyillänsä.

• plupplup
        ihminen kirjoitti:

No mutku oonkii iso ihminen ja jos mulla olis räpylät nii sehän ois vaan yhtä läpsytiläpssynlää ja näppis menis tyystin tohjoksi, ei ihmislapsen kannata talloa näppistä...

Pulu jatkaa vaan sivujen tekoa, ehkä susta kasvaa joskus valtaisilla reisilihoilla varustettu bittiräpyläättöri joka valloittaa maapallon huimilla loikkimiskyvyillänsä.

Niinhän se tietenkin on, ettei ihmisen parane nappuloilla loikkia - jalkoihinne sattuisi kuitenkin.

pulu sammakko

ps. valmistelen tässä englanninkielistä osiota tuonne sivulleni. Vaikuttaako hyvältä idealta?

-P. Sammakko

• ihminen
        plupplup kirjoitti:

Niinhän se tietenkin on, ettei ihmisen parane nappuloilla loikkia - jalkoihinne sattuisi kuitenkin.

pulu sammakko

ps. valmistelen tässä englanninkielistä osiota tuonne sivulleni. Vaikuttaako hyvältä idealta?

-P. Sammakko

Monikielisyys on ovela hommeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe