Rakas poekanj
Kirjotan tämän kirjeen hyvin hittaasti, kun tiiän ettet ossoo lukkee kovin noppeesti. Myö ee asuta ennee siinä samassa paekassa ku sillon
ku lähit kottoo. Isäs luki lehestä jotta usseimmat onnettomuuvet sattuu 30 km:n sätteellä kottoo, sen tähen myö muutettiin muualle.
En voe lähettee sullen uutta osotetta kun se tamperelaesperhe, joka asu tiällä ennen, vei osotekiliven mukanaan jotta heijän ee tarviis
muuttoo ommoo osotettaan.
Tämä asunto on oekeen mukava. Tiällä on pesukonekkii. En oo ihan varma toemiiko se kunnolla. Viime viikolla laetoen pyykit konneeseen ja vejin nupista enkä oo nähny pyykkilöetä sen koomin.
Siä ee oo tiällä ollenkaan hullumpi. Viime viikolla sato kaks kertoo, ensiks sato kolome päevee ja toesella kerralla neljä.
Tuavetti-setäsj sano jotta takki jonka pyysit lähettämmään on nappineen kaaheen paenava ja sen lähettäminen oes tullunna kovin kalliiks.
Niinpä myö leekattiin napit irti ja laetettiin ne taskuihin. Takki on tulossa moternisti sähköpostina.
Jussilta jäe eellen aaton avvaemet aaton sissään. Kerettiin jo olla huolissammo kun kesti ylj kaks tuntija ennenkun Jussi sae meijät ulos
aatosta.
Elli-siskosj sae eellen lapsen, en vielä tiijä onko se tyttö vae poeka joten en tiijä ootko nyt setä vai täti. Laps näättää ihan veljeltäs.
Teuvo-setä putos kiljutynnyriin par viikkoo sitten. Sitä yritettiin kiskoo ylös mutta hiän taestel urheesti vastaam. Ruumis poltettiin
viime pyhänä eekä sitä suatu sammumaa ennenku palokunta kututtiin appuun.
Kolome entistä kaverias kuolj viime viikolla. Avolava-aato suistu jokkeen ja uppos. Raano ajo ja hiän piäs ikkunasta turvaan mutta muut kaverit istu lavalla eevätkä suaneet perälaatoo aaki.
Tämmöistä tasasta tänne kuuluu eekä mittään kummempia tapahu kute ee ennenkään.
Terveesin Äetis
PS. Minun pit laettoo vähä rahhoo mukkaan mutta kirjekuorj olj jo kiini.
Äidin kirje pojalle..
23
18776
Vastaukset
- jalmari jassu
ole mie ki savvoolaine enkä ymmärrä mittää muuta ku sata erroo p.s. en ole kovvi hääppöne savvoo lukkija
- jalmarijassu
on tää aiki pöhki tarriina oleha mie jo 10 paikkeil mut oot säki aika pöhkö
- Rantiisi
pitääskö tässä tilanteessa nauraa vai itkeä , suomi24 suomen oma 4chan...
Puti puti puti voe voe voe.
- sdgsdfgh4hd
Miksi vastaatte 6v vanhaan ketjuun?
- Anonyymi
Seihtemänj vuottako pittäes uohtoo? Vae kaheksanj?
- kuka__minä
miksi sinä vastaat 6v vanhaan ketjuun?
- hd.65
hyvänä lisänä?
- jassu jasu
olen mieki kuullu pi että tuon tarrinan ennenki mut tuo oli aeva eri koskasemitä mie olen kuullu nii hauskan etteilttä pi ois voinu mennä pöksyy
- pöööööööööö.
Kopioitu jenkkipalstalta.
- JKIOOP
NIINKÖ
- kfkfkfkgk
Hähhähhähhähäää LSD-PEIKKO sua metsästää!!!!
- kusiperse
mäe öyn soivvoolainne !
- nainen
- nainen
Totesin jotain
- panulogiikkaa
olipa haaskaa
Tämä piti lukeekin hitaasti, koska sie, kirjotit tämän hitaasti -.- Savolaiset ootte outoi, teidän slangist ei saa mitään selevöö.
- Hämäläinen
Että tällänen naapuri heimo meillä, sit ruottalaisetja eestiläiset. Mitä pahaa me ollaan tehty?
- Anonyymi
Meleko hyvä.
- Anonyymi
Tämä on hauska ja toimii aina👍
- Anonyymi
Täm’on hyvä!
- Anonyymi
Mulla rupee stondaan.
- Anonyymi
Oletko ennen kuullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389