onko mitään instanssia, josta voi saada tietää onko joku ollut useamman kerran esim naimisissa?
(tapailen naista, jonka "jutuissa" on jotain "hämmentävää".
kun puheeksi tuli esim. "eletty elämä" ja aikaisemmat ihmissuhteet, niin vastaukseksi tuli jotain epämääräistä.
aluksi en kiinnittänyt siihen huomiota, koska ajattelin että ehkä hän on käynyt läpi ikävän eron tai muuta ikävää.
nyt kun "seurustelua" on jatkunut muutamia kuukausia, niin jotenkin vaan on alkanut "hälytyskellot" soimaan.
en varsinaisesti osaa sanoa että miksi, mutta jokin vaan tuntuu mättävän.
toisaalta olis kai parempi lopettaa koko juttu, mutta kun hän on kaikinpuolin minulle sopiva ihminen.
siis ilman tätä olalla istuvaa ja kuiskivaa (epäileväistä) pirulaista.
p.s taidan vaan olla liian epäluuloinen?
saako mistään tietoa?
7
619
Vastaukset
- tuffe
Siis haluat tietää onko naisesi ollut aikaisemmin naimisissa? Teillä on ollut muutaman kuukauden pitkä suhde, ja nyt haluat hänen tietämättään selvittää sitä?? Onneksi teidän suhde näyttää pohjautuvan keskinäiseen luottamukseen, heh...
Minusta on hieno piirre ihmisessä se, ettei riepottele entisiä suhteitaan uusien ihmisten kanssa. Se osoittaa kunnioitusta sitä toista osapuolta kohtaan, ja ehkä myöskin ymmärtämystä että itsekin on osasyy eroon. - intuitioon
Seurustelin kerran miehen kanssa, jonka jutuissa myös tuntui olevan jotain mätää. Myöhemmin selvisi, että olipa paljonkin. Sen jälkeen olen luottanut intuitioon - se on uskomattoman tehokas. Minäkin selittelin itselleni, että olen vainoharhainen tms. Lisäksi mies osasi selittää kaikki asiat ja esittää loukkaantunutta, kun rohkenin kysellä ja epäillä. Eli olinkin vain liian herkkäuskoinen.
Ota selvää tai lopeta suhde - sen minä opin raskaimman kautta. Minä harkitsin yksityisetsivän palkkaamista, mutta siihen ei ollut varaa. Olisi pitänyt palkata. Tämä on minun kokemukseni. - epäluuloinen
Mutta kyllä teidän keskenään tulisi puhua
asioista, eikä selän takana selvitellä toisen
menneisyyttä!!!
Ja ykspuolinen totuushan se on kun vuodattaa
menneisyydestä ja eroista vain omalta kantilta,
joten on parempi olla hiljaa ja keskittyä
tähänpäivään.
Joka menneitä kaivaa, sitä... - E.f.E
tyhjä pöytä
paras aloitus
pitkälle lounaalle ;-) - kysynyt
Maistraatista?
- Jellona46
...aloittaa vakavaa suhdetta, jos ei pysty asiasta suoraan kysymään toiselta osapuolelta.
- vaikka
kilautat kaverille.. kaverit tietää asiat paremmin kuin mitkään viranomaiset. Ja tämä ikävä kyllä joissain asioissa pitää vielä paikkansakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869