Minua petettiin entisessä suhteessani. Nyt kun aikaa on kulunut jo vuosia ja olemme entiseni kanssa hyviä ystäviä tapahtui se väistämätön. Harrastimme seksiä.
En olisi halunnut tuottaa tälle miehelle sitä samaa tuskaa, jonka itse koin mutta tilanne oli "väistämätön" ja nyt koen siitä kamalia omantunnontuskia. Kamalinta tässä on se että olemme kaikki samassa työpaikassa, joten silmiin katsominen tekee tiukkaa.
en olisi halunnut olla näin alhainen. Voiko tälläistä saada anteeksi?
Tein siis samalla tavalla kuin minulle tehtiin. Kostinko siis? Tietoisesti en sitä tehnyt.
Tein(kö) virheen?
3
1189
Vastaukset
- kyseessä
Virheitä sattuu aina. Niiden kanssa pitää oppia elämään tai sitten selvittää ne avoimesti ja katsoa mitä tapahtuu.
Tais olla myös virhe, että tällä palstalla puhutaan miesten pettämisestä...- se entinen
Tai siis miestä lopulta petettiin. Seurustelin aikoinani BI-seksuaalin naisen kanssa ja tämä elämäni suurin rakkaus siis petti minua miehen kanssa. ja kun vihdoin pääsin yli tästä naisesta ajattelin, ettei minun tarvitsisi koskaan vajota niin alas että loukkaisin jotakuta viemällä tämän kumppanin. Ja niin kuitenkin kävi.
Tällä hetkellä tunnen olevani jotain todella limaista. Aikomukseni ei ollut kostaa ja kaikki tämä tuntuu siltä kuin olisin tehnyt kaiken laskelmoidun häikäilemättömästi.
Pahinta kai on se ette n voi missään nimessä meneväni yhteen takaisin tämän naisen kanssa.
- tälle palstalle?
onhan se aina samaa... kosto tekee hyvää, lyhytaikainen kuittaus toisen tekemästä pahasta... mutta lopulta siinä häviää melkein enemmän itse, varsinkin jos jotkut puolitutut jeesaa sua siinä mielessä että juoruavat eteenpäin. Ketä ei olisi nykyään petetty?!? Exän kanssa harrastettu seksisuhde ei ikävä kyllä tuota muuta kuin pelkkää skismaa, ainakin mitä itseni suhteen tulee. Tekee pahaa entiselle suhteelle, nykyiselle ja vielä tulevalle tuttavuudelle! Kosto kuitenkin on aina jees, mutta se pitäisi kohdistaa oikeisiin ihmisiin, eikä ottaa siihen mukaan syyttömiä, jotka eivät siihen kuulu, kuten sinusta kiinnostuneet ihmiset, joita et oikeastaan digga... Totta kai kaiken saa anteeksi. Nainen saa anteeksi aina, kun ei kerro omia virheitään. Naisen tehtävänä on valitettavisti tuo ajattelu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478