oireilee täällä yksi alan duunari. Kuusi vuotta järjestelmätukihommia tehneenä alkaa olla niin sanotusti mitta täysi koko it-alaan. Ei vaan jassa enään... Löytyykö kohtalotovereita? Oletteko löytäneet uusille urille, alan vaihtoa tms. uusi ammatillinen suuntaus?
"it-ihottumaa" ja uupumista..
7
2268
Vastaukset
- näin?
>Kuusi vuotta järjestelmätukihommia tehneenä alkaa olla niin sanotusti mitta täysi...
Kuulostaa jotenkin kuin olisit jotenkin Windowsin kanssa tekemisissä. On niitä järkevämpiäkin hommia it-alalla.- työmaata ...
niin minä tein ja se oli oikea ratkaisu!
- elämä lyö sun päätä vastapa...
työmaata ... kirjoitti:
niin minä tein ja se oli oikea ratkaisu!
Minä vaihdoin alaa, hiukan alle kolmekymppisenä. Opinnot on nyt kesken, mutta ei kaduta. Taloudellisesti ei kovin kannattava veto, mutta elämänsisältö ei minulla ole koskaan ole ollut omaisuudessa, vaikka sitäkin on kohtuudella kertynyt.
- uteliassss
elämä lyö sun päätä vastapa... kirjoitti:
Minä vaihdoin alaa, hiukan alle kolmekymppisenä. Opinnot on nyt kesken, mutta ei kaduta. Taloudellisesti ei kovin kannattava veto, mutta elämänsisältö ei minulla ole koskaan ole ollut omaisuudessa, vaikka sitäkin on kohtuudella kertynyt.
Mille alalle vaihdoit ??
- artemis
Kohta 8 vuotta järjestelmätukea antanyt samassa firmassa. Olen edelleen AINOA it-osaston työntekijä. Välillä suorastaan vituttaa olla töissä ja välillä taas ei.
Tietty mulla on se etu että saan itse päättää ja vastata kaikesta mikä edes haiskahtaa vähäänkään IT:lle. Ei ole kukaan niskaan hengittämässä ja sanomassa mitä tehdään ja miten.
Ja työmaalta löytyy alustaa joka lähtöön, Windows, Unix, Linux ja nyt tuli pari Mac konettakin.- veijjo enaattori
Joo on todellakin alkanut kyllästyttämään it-duunit reilussa 6 vuodessa. Laiskimmat ja osaamattomimmat palkitaan pomon tittelillä ja kaikki päätösvalta ohjataan pikku hiljaa muihin osastoihin. Samalla osaavimmat vaihtaa työpaikkaa, jäljelle jää vähemmän hyvien sekalainen joukko. Näistä vastuullisimmat korjaa jälkiä iltaisin ilman ylityöpalkkaa. Osa on innoissaan ajamassa ulkomaille ulkoistamista ... kusevat koko ajan omaa ja muiden työpaikkaa, ovat vielä ylpeitä uusista tehtävistään.
- Stra_va
veijjo enaattori kirjoitti:
Joo on todellakin alkanut kyllästyttämään it-duunit reilussa 6 vuodessa. Laiskimmat ja osaamattomimmat palkitaan pomon tittelillä ja kaikki päätösvalta ohjataan pikku hiljaa muihin osastoihin. Samalla osaavimmat vaihtaa työpaikkaa, jäljelle jää vähemmän hyvien sekalainen joukko. Näistä vastuullisimmat korjaa jälkiä iltaisin ilman ylityöpalkkaa. Osa on innoissaan ajamassa ulkomaille ulkoistamista ... kusevat koko ajan omaa ja muiden työpaikkaa, ovat vielä ylpeitä uusista tehtävistään.
Hyvät kommentit, tuollaista meno on ja kaikki "kannatavuuden" nimissä, väkeä pihalle niin tulee säästöjä, osakkeenomistajat haluavat enemmä viivan alle. Säästöt alkavat kääntyä itseään vastaan, töitä on aivan liikaa ja mitään ei ehdi hoitaa valmiiksi kun tulee lisää "tärkeämpiä" töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708