Kauhea järkytys kaikille suomalaisille telakejufeministeille ja besserwissereille!
Kyllä siellä Thaimaassa tytöt tietävät mitä seksi on. Ei suomityttö voi uneksiakaan osaavansa sitä hommaa vaikka samasta lajista puhutaan.
Tuulipukunainen röllykkämahoineen on kuin vanha Lada Ferrarin rinnalla, jos edes ymmärrät vertausta.
Ette voi edes ymmärtää hyvän thainaisen ajatuksia ja tekoja, jos ette ymmärrä maan kulttuuria ja tapoja.
Valitettavasti täytyy kolmen lapsen isänä ja useissa "hyvissä" suhteissa eläneenä todeta, että en tiennyt kuin vasta 45-vuotiaana mitä seksi tarkoittaa todellisen naisen kanssa. Naisen, joka osaa, haluaa ja välittää tyydyttää myös miehen. Myös suomalaisen miehen, joka on pantu jo kaksikymmentä vuotta sitten naisen palvelijaksi ja kotiapulaiseksi.
Kyllä seksi sellaisen naisen kanssa on todella veret seisauttavaa ja automaattisesti moleminpuolista molemmat huomioonottavaa, ei siihen naistenlehtien lesbo-ohjeita tarvita.
Ai maksullista - kaikkein kalleimmat ja huonoimmat panot on antaneet nämä aviosuhteet, joille, kuten kaikki eronneet miehet tietävät, on hintaa tullut kymmenen kertaa enemmän.
Olen kaikkia naisia hyvin kohteleva suomalainen mies, tosin ilman kaljamahaa, viinaongelmaa tai norttia huulessa, eikä minulla ole mitään vaikeuksia tavata tai seurustella suomalaisten naisten kanssa. PAITSI, että tiedän mitä on seksi todellisen naisen kanssa.
Tervemenoa tutustumaan todelliseen naiseen, koet elämyksen, jonka jälkeen kaikki on muuttunut.
Suosittelen lämpimästi!
Thainaiset
37
7308
Vastaukset
- Nimetön
ei voi kun sanoa aivan samaa mitä ensimmäinen.
Kyllä on eroa aika suunnattomasti thaimisujen eduksi. Itse myös käyneenä voin suositella kyseistä maata. Ja eipä ole minullakaan puute suomalaisista naisista.. mut niin se vaan menee, ennemmin siellä kun täällä. Täällä on kottaraisia mut taikamaassa on eri tiput! - joo tota
Siis kiinnostaa laajemminkin tämä teidän kokeilemanne prostituioidut eri maissa -vertailu: eli hinnat ja palvelut.
Mitä itse olen suomiprostituoituja tavannut, en kyllä tunnista kuvauksistanne. Ihan kauniita ja timmissä kunnossa ovat.- suomalainen
en ihan ole kanssasi samaa mieltä. 70% suomalaisista,siis suomalaisista ei eesti eikä venäläisistä prostituoidusta on n. 40 vuotiaita tavallisen näköisiä ei mitenkään kauniita naisia eikä tosiaankaan missään timmissä kunnossa. tälläisen timmin kauniin kun löydät huomaat sen heti hinnassa 200e tunti 140 puoltuntia. Niin paljoa en raaski siittä touhusta koskaan maksaa.käyn mielummin ravintolassa syömässä joka päivä 2viikon ajan 10e lounaan
- tuo
Ihan samaa mieltä, käytyäni thaimaassa kerran tiedän meneväni uudelleen. Naiset ovat taitavia sängyssä ja muutenkin mukavia ja lämpöisiä. On niitä tosin Suomessakin mutta harvassa. Katoavaa luonnonvaraa.
- mirame
No mutta mitäs voimme sanoa suomalaisista miehistä.....ei pistä muuta ku naurattaan..suomalaiset miehet maailman surkeimpia sängyssä ja rumia maitonaamoja..ei huvita paljon suomipojan kanssa peuhata ja varsinkaan taitojaan tuhlata ku teidän omissa taidoissa ei ole kehumista..joo toista ne on etelän miehet.Komeita ja maskuliinisia osaa ottaa naisen..toisin ku teikäläiset!=)
- Mht
Totta turisette. Kävin minäkin äsken ensimmäistä kertaa.. ja toiveissa on mennä taas. On ikävä, kuten joskus täällä(kin). Niin se vain on.
- turkki on in
mirame kirjoitti:
No mutta mitäs voimme sanoa suomalaisista miehistä.....ei pistä muuta ku naurattaan..suomalaiset miehet maailman surkeimpia sängyssä ja rumia maitonaamoja..ei huvita paljon suomipojan kanssa peuhata ja varsinkaan taitojaan tuhlata ku teidän omissa taidoissa ei ole kehumista..joo toista ne on etelän miehet.Komeita ja maskuliinisia osaa ottaa naisen..toisin ku teikäläiset!=)
Turkkilaiset tosiaan jaksavat vielä panna tosissaan näitä iso pyllyisiä suomalais neitejä ja rouvia. Suomimiestä ei niin kiinnosta panna jotain lievästi oluelta tuoksahtavaa joka makaa ku kuollut lahna. rakastelu jokinorsun kanssa vie maun koko seksistä
- miehet
Mht kirjoitti:
Totta turisette. Kävin minäkin äsken ensimmäistä kertaa.. ja toiveissa on mennä taas. On ikävä, kuten joskus täällä(kin). Niin se vain on.
ne etelän miehet tekevät sen ainoastaan päästäkseen tänne ja saatuaan oleskeluluvan se adjöö..
ei niitä oikeasti noi pullukat kiinnosta!!
taas yritetään seksin ostoa kieltää että saataisiin pullukka naisillekin puutteessa eläviä
miehiä.
onneksi ulkomaille ei ole pitkämatka. - tebis
miehet kirjoitti:
ne etelän miehet tekevät sen ainoastaan päästäkseen tänne ja saatuaan oleskeluluvan se adjöö..
ei niitä oikeasti noi pullukat kiinnosta!!
taas yritetään seksin ostoa kieltää että saataisiin pullukka naisillekin puutteessa eläviä
miehiä.
onneksi ulkomaille ei ole pitkämatka.hah, hah....thaikkunaiset tekee "sen" rakkaudesta....jos etelän miehillä pyrkimyksenä päästä suomeen.....mutta vielä krran thainaiset tekevät sen "rakkaudesta" :)
on se ihanaa että nuoret tytöt rakastuvat, aina ja aina uudestaan ikään ja kokoon katsomatta se taitaa olla sitä aitoa rakkautta, kyllä teidän miesten kelpaa, toista se on meillä naisilla....
mutta onneksi saadaan hyvät panot etelän miehien kanssa, vaikkei rakkaudesta ole kysymys! - drddfgdfgdgdgd
tebis kirjoitti:
hah, hah....thaikkunaiset tekee "sen" rakkaudesta....jos etelän miehillä pyrkimyksenä päästä suomeen.....mutta vielä krran thainaiset tekevät sen "rakkaudesta" :)
on se ihanaa että nuoret tytöt rakastuvat, aina ja aina uudestaan ikään ja kokoon katsomatta se taitaa olla sitä aitoa rakkautta, kyllä teidän miesten kelpaa, toista se on meillä naisilla....
mutta onneksi saadaan hyvät panot etelän miehien kanssa, vaikkei rakkaudesta ole kysymys!Ei haittaa yhtään ,että käytte panettamassa ihtiänne turkissa suomisuoli on ainakin minulle unohdettua aikaa ei vaan vittu jaksa kiinnostaa toi sidukka
- Merinda
Niin, ainakin thainaiset ovat niin pikkuisia ja siroja, melkein mahtuvat taskuun. He ovat ihan 8 vuotiaan suomitytön kokoisia.
- No problem
nuo Thaimaan tytöt. No problem.
- No problem
Jarmila Kratochvilovaa haetakaan.
- riku27
Miksi ihmeessä pitää haukkua suomalaisia tai minkään maalaisia miehiä tai naisia? Ei varmasti ole itseltä pois jos nämä kommentit jättäisi pois. Jos ei keksi mitään rakentavaa sanottavaa niin ehkäpä silloin ei olisi välttämätöntä postata julkiselle keskustelufoorumille, en itse ainakaan ymmärrä mitä näillä kommenteilla halutaan saavuttaa. Yleensäkin tuntuu muiden, varsinkin vieraiden ihmisten, kunnioittaminen ja arvostus olleen täysin hävinnyt.
- se LADA
Oletkin! Jos olet "hyvissä" suhteissa ollut useamman "röllykkämahan" kans,(näin nimittelet lastesi äitejä), et ole varmaan kokenut kunnon rakkautta! Ja kyllähän ne thaitytöt rahan vuoksi tekevät vaikka mitä näille taitamattomille suomipojille.
Ja sinä KAIKKIA NAISIA HYVIN KOHTELEVA!, oletpa tosi järkimies???- vain
suomalaiset naiset eivät oikein mitään sen niille kannetun rahan eteen tekisivätkään. Mitä rikkaampi mies sitä laiskempi nainen, tyyliin Mä oon edustus rouva mun kuuluu vaan olla hyvännäköinen hanki ukko siivooja jos haluut että kämppä on siisti mä lähen shoppaileen anna luottokorttis. Et sillee
- Kalle
vain kirjoitti:
suomalaiset naiset eivät oikein mitään sen niille kannetun rahan eteen tekisivätkään. Mitä rikkaampi mies sitä laiskempi nainen, tyyliin Mä oon edustus rouva mun kuuluu vaan olla hyvännäköinen hanki ukko siivooja jos haluut että kämppä on siisti mä lähen shoppaileen anna luottokorttis. Et sillee
lisätäkseni sanon, että ompa aikamoista keskustelua!!! Itselläni on Thaimaalainen vaimo ja ensimmäistä kertaa olemme kumpikin naimisissa!!! Ihmetyttää tämä kirjoittelun taso, koska epäilen vahvasti, että suurin osa ketjun kirjoittajasti ei tiedä paskaakaan ns. seka-avioliitoista! Sanotaan näin, että meillä homma toimii niin hyvin että oltuamme naimisissa nyt 7 vuotta, voidaan ihmetellä SUOMALAISTEN IHMISTEN SUHTAUTUMISTA MEIDÄN AVIOLIITTOON!!! Eli Thaimaassa normaalia, Suomessa varsinkin naiset ihmettelee, miksi ei kelvannut? No helvata, ei se ole siitä kiinni, sattui käymään niin että se nainen oli Thaimaasta ja sen kanssa menin naimisiin!!! Ja edelleenkin toimi!!!
- kans ihmettelen
Kalle kirjoitti:
lisätäkseni sanon, että ompa aikamoista keskustelua!!! Itselläni on Thaimaalainen vaimo ja ensimmäistä kertaa olemme kumpikin naimisissa!!! Ihmetyttää tämä kirjoittelun taso, koska epäilen vahvasti, että suurin osa ketjun kirjoittajasti ei tiedä paskaakaan ns. seka-avioliitoista! Sanotaan näin, että meillä homma toimii niin hyvin että oltuamme naimisissa nyt 7 vuotta, voidaan ihmetellä SUOMALAISTEN IHMISTEN SUHTAUTUMISTA MEIDÄN AVIOLIITTOON!!! Eli Thaimaassa normaalia, Suomessa varsinkin naiset ihmettelee, miksi ei kelvannut? No helvata, ei se ole siitä kiinni, sattui käymään niin että se nainen oli Thaimaasta ja sen kanssa menin naimisiin!!! Ja edelleenkin toimi!!!
Olet niin oikeassa kun voi olla.Kukin päättää itse kenen kanssa haluaa elämänsä elää, mutta hyvin monet suomalaiset näyttävät kuvittelevan,että thaimaalaiset naiset menevät suomalaisen kans naimisiin vain pakotetusti.Ja kaikki naiset siellä huoraavat kun on pakko.Luulen että näistä ihmisistä useimmat ammentavat asiantuntia lausuntonsa näiltä foorumeilta.Eivätkä ymmärrä että thaimaalaiset ovat tavallisia ihmisiä.samanlaisia haaveita,toiveita,pettymyksiä,iloja, suruja tuntevia kuin me suomalaisetkin.Tosin ehkä hiukan iloisempi ja ystävällisempi kansa kun me. Ja minkäs sille voi jos se oma ns toinen puolisko on syntynyt jossain muualla kun suomessa. Hvää ystävän päivää kaikille ja sinulle onnellisia vuosia vaimosi kanssa
- Järkimies vastaa
Lue uudestaan tekstini. Et ymmärtänyt rassukka mistä kirjoitin. En vertaile mitään - ei tarvitse, sillä tiedän millainen tosi nainen on. Onneksi sinä et - sillä jos tietäisit, et kestäisi totuutta.
- mitään
Järkimies vastaa kirjoitti:
Lue uudestaan tekstini. Et ymmärtänyt rassukka mistä kirjoitin. En vertaile mitään - ei tarvitse, sillä tiedän millainen tosi nainen on. Onneksi sinä et - sillä jos tietäisit, et kestäisi totuutta.
ei tarvitse! (Lada vai Ferrari)?
TOSINAINEN VAI SUOMALAINEN NAINEN? - Make
mitään kirjoitti:
ei tarvitse! (Lada vai Ferrari)?
TOSINAINEN VAI SUOMALAINEN NAINEN?Nainen, joka antaa miehelle TILAA. Siis tosinainen. Ei lokittava kottarainen.
- Sipi
.. ja reppanat joutuu maksamaan seksistä.
- Masa
ei saa edes maksamalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- polkaisia
Sinun täytyy Sipi tajuta,että noita rumia ja reppanoita maailmassa riittää.Ole onnellinen jos et kuulu siihen joukkoon. vai tarkoititko,että sinä otat rahaa vain rumilta ja ressukoilta.Olet sinä julma huora
- FinnBlonde
Näin naisena ymmärrän sinua todella hyvin, vain käänteisesti. Mulle nimittäin kävi Jenkkilässä niin että siellä kesän vietettyäni en ole juurikaan enää suomalaisesta miehestä kiinnostunut. Silti minulla ei heitä ole tarve haukkua, sillä hehän kelpaavat monellekin juuri esim. siellä Thaimaassa.
Olkaa jokainen onnellisia sen kanssa joka teitä miellyttää ja ketä te miellytätte ;))- babe
Ihan hyvä, jos suomimiehet häipyvät Thaikkuihin pilden perässä! Saatte mun puolestani mennä joka iikka.
On nimittäin tosiasia, että kun on yhden kerran saanut ihanaa, lihaksikasta mustaa jenkkimiestä (huom. tähän ei sit lasketa mitään gambialaisia) niin ei voi ajatellakaan ihraisia suomalaisäijiä!
Mustat miehet ovat seksikoneita, ja sille ette te munattomat suomalaismiehet voi mitään.
Nämä suomalaisläskit kun eivät erota klitorista persreiästä, jote tervemenoa vaan sinne Thaikkuihin, siellä naisille riittää, että teillä on paskaduuneista hankkimianne euronroposia. - hyvä perä
babe kirjoitti:
Ihan hyvä, jos suomimiehet häipyvät Thaikkuihin pilden perässä! Saatte mun puolestani mennä joka iikka.
On nimittäin tosiasia, että kun on yhden kerran saanut ihanaa, lihaksikasta mustaa jenkkimiestä (huom. tähän ei sit lasketa mitään gambialaisia) niin ei voi ajatellakaan ihraisia suomalaisäijiä!
Mustat miehet ovat seksikoneita, ja sille ette te munattomat suomalaismiehet voi mitään.
Nämä suomalaisläskit kun eivät erota klitorista persreiästä, jote tervemenoa vaan sinne Thaikkuihin, siellä naisille riittää, että teillä on paskaduuneista hankkimianne euronroposia.Luulisi jo tyhmemmänkin suomalaisen erottavan klipan ja peräsuolen tommosesta perseestä ku niillä on väliäkin 20 senttii
- järki hoiii
mitä kauniimpi muija thaimaassa,sen varmemmin transu.ja on se säälittävää maksaa seksistä!!!ja vaikka saisitte ilmasen muijan,ni ostatte sille ruokaa yms...muuta lomanne aikana.ja mitä suomen panomiehiin tulee....säälittävä 2minuutin työntö ja ohi on.ottakaapa vaikka kreikkalaisista kiiltokuva pojista mallia
- thaikussa
naiset on ku suomityttöön vertaa.ei pysy samalla viivalla suominainen vinksahtanaiden seksikäsitystensä kanssa.
- ihme naisii
Just joo ja suomalaiselle ei joudu maksaan mitään suominainen on tyytyväinen kun sitä vaan panee.Se antaa siittä vielä rahaakin ja ostelee mulle kaikennäköistä, suosin suomalaista
- Järkimies kirjoittaa
Kuule poika, ei tämä ollut homoille tarkoitettu.
Tiesithän Jari, että kreikkalainen on Euroopan yleisin eläimiin sekaantuja. Etsithän omat palstasi - kiitos!
- ja vielä kerran yök.
säälittävää..45vuotias päästelee tuommoista suustaan. sun arvot on navan alapolella. arvaan että tyttosi thaimaassa sopisivat tyttäriksesi. olen misä näitä "pappoja" nähnyt,kuvottavaa katseltavaa.thaitytöt elävät köyhyydessä ja usko että olevat kanssasi vain ja ainoastaan paremman elintason toivossa.herää. käytät ihmisten hädänalaista asemaa hyväksi.yäk..
- ei väliä
Ja MITÄ SITTEN. PÄÄASIA ON ETTÄ MULLA ON KIVAA. VITUT MINÄ MUISTA VÄLITÄN.
- same same
same same jennillä ja vanessalla. äijäthän on tosi nättejä ;D
- Järkimies kirjoittaa
En usko edes sitäkään, että suomi tyttö ei katsoisi 45-vuotiaan lompakon suuntaan, jos seurustelun tarvetta tulisi.
Kyllä kalleimmat panot on edelleen kotimaassa.
Onneksi vielä huonoimmat!
- olet ihan
Perseellä ties!!!!!!
- SUOMESSAKIN
Ovat aivan ihania, itselläkin kokemusta "sieltä sun täältä", ja omaa ihanaa A::a; en vaihtaisi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268