Tarvitsen apuanne miehet. Olen nääs menossa vihille ja tulevan mieheni ajattelin yllättää täyttämällä hänen pitkäaikaisen haaveensa saada omaksi puna-mustan suzukin joku Gsx-R ... Minkä ikäisestä on kyse ja luulen hintaluokan olevan 5-6000 ekee ( saa olla 10000 e) onko kiksu ja ärrä sama asia ???? No tää tuntuu tietysti teistä naurettavalta mutta kun tää on yllätys..ja toivottavasti onnistun siinä. aikaa on tämän toteutamiseen 3 kk . Kannattaako pyörä hankkia sieltä saksan maalta ?
auttakaa miehet
5
1522
Vastaukset
- hoksaaja
Ei ole tarpeeksi vakuuttava valhe.
- häälahja
tosi on . suhtaudutko aina avun pyyntöön noin . lisätieton voin sanoa että puhutaan kuulema jostain tonnisesta mitä tää tarkoittaa
- kartsa33
Puhutaan noin vuosimallin 91-92 GSX-R suzukista.
- häälahja
Niin tosissaan kiitos teille jotka uskallatte auttaa tietämätöntä naista. Kyllä toi pyörä minuakin kiinnostaa ja otan yheyttä myyjään sekä nyt tiedän mitä etsin.
kyllä meidän nyt kelpaa lähteä matkalle.mutta suurin työ on pitää tää kaikki salassa. on meinaan aika vaikeeta joudun työ aikana kymään liikkeitä läpi.
Täytyy myöntää että miehelläni on hyvä maku.
Itse kun en osaa pyörää ajaa enkä tiedä tekniikastakaan joudun etsimään vielä jonkun luotetavan henkilön joka tietää pyöristä ja osaa pitää salaisuuden mukaan kaupantekoon. No eiköhän tuo hänen kavereistaa löydy toivottavasti.
Nähdään jossain kokoontumisilla tai tienpäällä.
Meidät tunnistaa puna-mustasta pyörästä . Täytyypä rupee soittelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583