Emsimmäinen kihlaukseni purkautui vuosia sitten, mutta keräsin itseni ja luotin löytäväni vielä onneni.
Näin tapahtui ja löysin tyttöystäväni jonka kanssa olen seurustellut nyt reilun vuoden ajan. Meillä, kuten kaikissa ihmissuhteissa, on ollut vaikeuksia ja riitoja. Olemme puhuneet naimisiin menosta yms., mutta nyttemmin olen alkanut miettiä riideltyämme, että onko tämä tyttöystäväni sittenkään se kenen kanssa haluan elää loppuelämäni.
En aio kosia häntä vain siksi, että hän tulisi onnelliseksi ja täten unohtaisin ja pyyhkisin ongelmamme maton alle. Ennen kosintaa minun on saatava varmuus siitä, että tyttöystäväni ei käyttäydy minua kohtaan siten, että minun ei ole hyvä olla suhteessa.
Minulla, kuten muillakin, on vain tämä yksi elämä enkä ala tuhlaamaan sitä riitelyyn ja pettymisiin parisuhteessani.
Joskus tuntuu, että ihmiset kosivat/tekevät lapsia siinä vaiheessa, kun parisuhteesta alkaa mennä maku eli parantaakseen parisuhteessa olevia onglemia. Sitä en tule tekemään.
On the edge
2
471
Vastaukset
- sitä?
Et tietenkään halua naimisiin kun saat namia ilmaiseksikin. Tiesitkö että naisten orgasmiherkkyys kasvaa avioliitossa? Turvallisuustekijä kato. Kun nainen tuntee että haluat hänet kokonaan ja aikuisten oikeesti, alat saamaan parempaa seksiä. Ainahan voit odottaa että kulman takaa tulis vielä parempi muija, mutta kannattaako sitä liian kauaakaan odotella. Mietipä sitä.
- ent. eelia-76
Olipa omituinen näkemys. Ei minun orgasmit ole ainkaan parnatuneet naimisissa. Päinvastoin, seksi kiinnostaa vähän harvemmin kun on vaki mies. Seikkaillessa ei koskaan tiennyt millaisen miehen punkast itsensä löytää ja se piti mielen vireänä. Niin kai kaikilla, ei sen väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268