Onkohan kellään tietoa/kokemusta otsikon hotellista. Huhtikuun lopulla sinne on varaus tehty. Tietojeni mukaan se on ihka uusi, avattu joskus helmikuulla.
Lisäksi kysyisin kirjakaupoista, joista löytyisi sotahistoriaan liittyviä kirjoja.
IBIS OLD TOWN, Praha
1
680
Vastaukset
- hyvä hinta/laatu -suhde
Tuosta kyseisestä ei ole, mutta toissa kesänä toinen vanhan kaupungin IBIS oli täynnä kun sieltä ohi mennessä huonetta kyselin. Siisti paikka oli sekin.
Ibis-hotellit on yleensä siistejä ja hinta/laatu on oikein hyvä. Ovat samaa ranskalaista Accor-ketjua kuin eräät muutkin Euroopan halpahotellit, esim. Etap tai Formule1, Ibis on vaan selkeästi tasokaampi kunnon respoineen ja tiloineen.
Prahaan kannattaa todella varata hotelli etukäteen. Paikan päältä kesällä Ibiksen hinnalla saattaa saada paikan hostel-tasoiseen satavuotiaaseen ENTISEEN luxushotelliin - kokemusta on ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882