ei vaan vastausta näkynyt tuohon kysymykseeni. Onko kaksi (2) kysymystä samassa lausessa liikaa Linuxin käyttäjille? Kaikki näköjään alkoi kirjoittelee i386: ja 586:n eroista; no se oli se toinen kysymys;) Toinen oli mistä tuo Mandrivan saa (saako peräti suomeksi?) ja vielä lisäksi tarvii olla sellanen että kävis mun koneeseeni (AMD sempron 2400 , muistia tarpeeksi samoin kovoja. Että näin, siis käykö noi 568:lle tehdyt?? Enkä tarkoita 64:bittisille tehtyjä....
Mandriva fi
5
532
Vastaukset
- evrgr8
Kannattaa vittuilla vielä vähän lisää niin varmasti saat asiallisia vastauksia.
Onko liian vaikeata etsiä ihan itse googlella sitä Mandrivaa? Meikäläisellä kesti noin 5 sekuntia löytää mandrivan ftp-mirrors lista googlettamalla.
Tuolta http://wwwnew.mandriva.com/en/downloads/mirrors/2006iso
voit ihan itse etsiä sopivan maan ja valita joko 586 tai x86_64 riippuen nyt sitten siitä kumman haluat.
Asennuksen jossain vaiheessa kun muistaa klikata kieleksi suomen, niin saa kohtalaisen suomenkielisen version.- evrgr8
Ai niin se Sempron prossu käsittääkseni ei ole 64 bittinen (korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä) eli tarvitset sen i586 version, se toimii kyllä. Jos lataat ftp.song.fi palvelimelta ftp://ftp.song.fi/pub/mirrors/Mandrake-linux/official/iso/2006.0/i586/
niin lataat ja poltat sieltä tiedostot Mandriva-Linux-Free-2006-CD1.i586.iso
Mandriva-Linux-Free-2006-CD2.i586.iso
Mandriva-Linux-Free-2006-CD3.i586.iso
Noilla pitäisi pärjätä.
Toivottavasti onnistuin vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.
Täältä saat ladattua.
ftp://gd.tuwien.ac.at/pub/linux/Mandrakelinux/official/iso/2006.0/i586/
Muistat vaan tiedostoja polttaessa valita ISO- polton. Asennettaessa valitaan, kuten sanottu, se kieli.
Itse latasin tuolta cd-1, cd-2 ja cd-3:sen. Polton jälkeen asensin ja siinä se on, toimiva käyttis.- evrgr8
Kannattaakohan se Itävallasta asti ladata? Uskoisin että tuolta
ftp://ftp.song.fi/pub/mirrors/Mandrake-linux/official/iso/2006.0/i586/
suomalaiselta palvelimelta saa kyllä nopeammin ladattua? - hullu
evrgr8 kirjoitti:
Kannattaakohan se Itävallasta asti ladata? Uskoisin että tuolta
ftp://ftp.song.fi/pub/mirrors/Mandrake-linux/official/iso/2006.0/i586/
suomalaiselta palvelimelta saa kyllä nopeammin ladattua?Ite oon paljolti harrastanut tämmöistä paikkaa, http://ftp.belnet.be ja ihan ketterästi sieltä bitit hipsuttelee kotio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478