Osasto on 10 vanhempi,varmuuden vuoksi mutta arvon naisilta haluaisin kuulla pitääkö tieto paikkansa:kun nainen täyttää 30,hän alkaa haista ruumiille......
Nainen 30+
13
1047
Vastaukset
- tuffe
on ollut ruumiina 30 v. Äh, en tiedä sittenkään, onkohan siitä enää siinä vaiheessa mitään jäljellä? Kerro sä, oot tainnut viimeksi käydä koulua, eli kysy maikalta..
- TipuJuu
,,, että joku oikeen viittii haistella ruumista, paitsi jos on töissä hautaustoimistossa niin sen mä ymmärrän. Yleensä kuollut kuopataan.
- tuffe
TipuJuu kirjoitti:
,,, että joku oikeen viittii haistella ruumista, paitsi jos on töissä hautaustoimistossa niin sen mä ymmärrän. Yleensä kuollut kuopataan.
Ota sitten niistä miehistä selvää... *pyörittää silmiään*
Paitsi tipuilla ei oo hätä kun niitä marinoidaan :) - TipuJuu
tuffe kirjoitti:
Ota sitten niistä miehistä selvää... *pyörittää silmiään*
Paitsi tipuilla ei oo hätä kun niitä marinoidaan :)on lillua hunaja-marinadissa sillon tällöin. Eiks saunahunajaakin oo olemassa? Iholle se tekee hyvää,se tulee pehmoiSeksi kun vauvan posket, vaikka oonkin näin talvella monesti kanalihalla ;))
- VeliP
En ole koskaan, eikä koskaan toivottavasti tarvitsekaan, haistanut ruumista.
Naisen tuoksu, no se on sitten ihan eri juttu se... - tuffe
VeliP kirjoitti:
En ole koskaan, eikä koskaan toivottavasti tarvitsekaan, haistanut ruumista.
Naisen tuoksu, no se on sitten ihan eri juttu se...mullalle?
Naisen tuoksu, se on se hajuste se :))) Vai pullatuoksu?
- buteo
Jaa,tyttären mielestä olen elävä muinaisjäänne mutta ei se hajusta oo mitään maininnut...
Nuuh nuuh,en havaitte itekkään mainittavaa hajuhaittaa.
Lähetä tänne joku hajunäyte niin voidaan paremmin ottaa kantaa. - asia.
Kyllä vaan, pitää se paikkansa.
Nimittäin haju tarttuu 30 miehistä, eikä lähde helpolla pois pesussakaan. Ja se miehistä tarttuva HOMEEN haju on vieläkin tiukemmassa irtoamaan, vaikka kuinka liottaisi.- pila
Hauska juttu kerrankin!! Itse tiedän KALMAN hajun, ja olen siihen kyllä joskus elävienkin ihmisten kanssa törmännyt. Idea on siinä, että ummetusta sairastavat henkilöt (siis useimmin vanhukset ja paljon lääkkeitä käyttävät, jotka hidastavat suolen toimintaa)haisevat joskus erehdyttävästi lähes kalmalle.
- kourii
pila kirjoitti:
Hauska juttu kerrankin!! Itse tiedän KALMAN hajun, ja olen siihen kyllä joskus elävienkin ihmisten kanssa törmännyt. Idea on siinä, että ummetusta sairastavat henkilöt (siis useimmin vanhukset ja paljon lääkkeitä käyttävät, jotka hidastavat suolen toimintaa)haisevat joskus erehdyttävästi lähes kalmalle.
"Haista ruumiille" on minulle vieras sanonta. Paremmin tiedän "kalman hajun". Sen verran olen ollut tekemisissä kuolevien kanssa että tiedän mille kalma haisee. Luoja suokoon ettei iässä 30 ala vielä haisemaan kalmalle!
Oon sitä mieltä silimälääkärin pitäis ottaa yhteyttä kolleegaansa nenä-ja kurkkulääkäriin,koska yleensä nuo oudot hajut johtuvat omista poski-onteloista :)
- Ruumis
... kalma kun alkaapi jo haiskahtamaan... nuuhkis vaikka... nuuhh,nuuuhhh.... sitä se on!
- wesimies-70
Kiitos arvoisa eye-tohtori, selvitit probleeman jota olen fundeerannu jo 6 vuotta. Täytin aikas prikulleen kuusi vuotta sitten 30, ja johan alkoi kummasti haiskahdella nurkissa. Minä sniffailin ja nuuhkin, mut en elämältänikään ymmärtänyt mikä haisee. Nyt tiedän : minä! Oli todella korkea aika saada tämä selvitys.
Kiitos! =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458