heips, onko muita joilla menkat pitäis alkaa tällä viikolla??
mä niin toivoisin ettei ala 3 pv päästä mutta menkkameisia oireita on eli varmasti täti on tulossa taas, mutta silti haluu loppuun asti toivoa..vaikka niiiiiiin iso läjä pettymyksiä takana!
me ollaan menossa testeihin kun ei vauvaa oo kuulunu, sekin jännittä mitä niistä selvii..
ei jaksaisi toivoa mutta...
6
791
Vastaukset
Mulla pitäis alkaa sunnuntaina. Meillä on kanssa suunnitelmissa et jos ei kohta rupee tärppää, niin sit tutkimuksiin. Meillä on jo aika pitkä yritys takana. Nyt tosin ollaan testailtu ovistesteillä. Toivottavasti ei ala, mut vahva epäillys et alkaa kumminkin. Onnea sulle! Ilmoita miten kävi.
- viikonloppuna
Kukautisia myös tässä odotellen. Viikonloppuna varmaan taas alkaa nyyh. Nyt jo oireita niinkuin aina noin viikkoa ennen. Taitaa olla aika kokeilla noita ovistestejä ensi kuussa.
- siltikin
Moikka!
Mulla alkaa kyllä satavarmasti menkat parin päivän päästä, nyt on oireet jo täysin selvät. Olo on kamalan pettynyt ja vihanen, taas! Samalla saa seurata lähipiirin onnellista odotusta. miten tän taas kestäis..kerro sä miten sulla, toiv. positiivisemmin! - siltikin
Moikka!
Mulla ei oo vielä alkanu menkat mutta eiköhän viim 2 pv päästä ala! Menkkaoireita on ollu mutta ei kauheesti. Tänään pitäis oikeesti alkaa mutta jännityksestä voi siirtyä sen pari päivää kuten monet varmaan on kokenukkin ;)
mutta toivon parasta, tiedän että pettymys on taas kova vaikka menkkoihin yrittääkin varautua. onnex testit on meillä just käynnissä että saadaan ainakin syy selville miksei vauvaa kuulu. (tai sitten on ollu vaan huonoa tsäkää..)
kerro säkin sitte miten sun kävi!
- äidiksi haluava
viime vuoden huhti-toukokuusta ollaan yritetty. vieläkään ei oo tärpännyt. aluks olin ihan täpinnöissäni, että jes, se syntyy sit suunnilleen silloin ja silloin. ja sit mul on iso söpö masu jne.
mutta, melkein vuosi mennyt ja vieläkään ei mitään tulosta. menkat saa aikaan masennuksen ja pahan olon. niin ei ollut aikaisemmin. nyt on ollut pari kuukautta vähän parempi olo eikä ole harmittanut ihan niin paljoa, mutta eilen taas iski itku kun katoin telkkaria ja siellä oltiin joka kanavalla raskaana.
sitä ei tajua kukaan, kaikki (=paras kaveri ja ainoa, johon voin oikeasti luottaa)vaan sanoo että onhan sulla aikaa vielä.
avomies haluaa vauvaa yhtä kovin kun mä, tai ainakin sanoo niin. ja kyllähän sen näkee. hän tän vauvakuumeen muhun tartuttikin. hänellekään en voi jatkuvasti puhua menkkojen tuomasta pahasta olosta, koska se saa hänelle syyllisen olon ja pahan mielen. kertoi asiasta kylläkin vasta eilen. haluaisin vaan käpertyä hänen kainaloonsa.
tuntuu, että on väärin edes haluta vauvaa! olisin onnellinen edes yhdestä.. kai se sieltä jonain päivänä tulee. sinä päivänä kyllä varmaan pakahdun onnesta!- irmeli
Lopetin pillereiden syönnin viime syyskuussa ja tyhmyyksissäni kuvittelin, että tulen heti raskaaksi ja olin aivan innoissani. Avomies yrittää lohduttaa parhaansa mukaan, että kyllä se vauva tulee kun on sen aika, mutta ajatukset pyörii vaan vauvojen ympärillä. Joka kuukausi kuvittelen, että nyt on kaikki raskausoireet, mitä ikinä voi ollakaan, kunnes menkat taas alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731