Mikä voisi olla vikana kun Bora täristää? Renkaat on tasapainotettu ja ongelma ei hävinnyt. Tärinä tuntuisi tulevan matkustajan puoleisesta etupyörästä... vaikea tietysti sanoa varmaksi ihan vaan perstuntumalla.
Mikä ylipäätänsä voisi aiheuttaa tärinää? Jos renkaissa olisi jotain mätää niin olisi se varmaan tasapainotuksessa tullut ilmi.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Iskupora kone
9
772
Vastaukset
- mutta vanhemmassa Golfissa
ilmiö syntyi kun alapallonivel oli väljä. Joku tietty renkaan värähtelytaajuus sai sitten pallonivelenkin räpättämään.
- ettei ole jäätä
nykyautoihin jää joskus jääklimppi vanteen sisäpintaan, kun ne vanteet on sen verran leveitä
sehän sitten tekee epätasapainon
- Jamppa1
pyörään ne yleensä viittaa. Kannattaa kokeilla vaihtaa pyörien paikkoja.
- Takapyörä?
Jos tärinä on kuin iskuporakoneen tärinä, on pyöränlaakeri sökönä, joko etu- tai takapyörän laakeri. Äänen tulosuuntaa on tosi vaikea keksiä.
Viallisen pyöränlaakerin tärinä on kuin ajaisi meluraitaa pitkin.- Jamppa1
no minä en ole tavannut yhtään tuollaista laakeria. Yleensä ne jurisee tai etupäässä voi ravistaa rattia.
- Vento
Jamppa1 kirjoitti:
no minä en ole tavannut yhtään tuollaista laakeria. Yleensä ne jurisee tai etupäässä voi ravistaa rattia.
Mutta minä olen useita.
- Jamppa1
Vento kirjoitti:
Mutta minä olen useita.
nyt loveennu mutta ei ainakaan volkkarissa.
- Ihmettelijä
Jamppa1 kirjoitti:
nyt loveennu mutta ei ainakaan volkkarissa.
Tämä Jamppa on metka veikko, se kun tietää ehdottoman totuuden kaikesta. Minä en tiedä, kuin omalle kohdalle sattuneet jutut, eikä tulisi mieleenkään väittää, ettei jotakin muuta voisi tapahtua, kuin mitä omaan kokemuspiiriin sisältyy.
- Jamppa1
Ihmettelijä kirjoitti:
Tämä Jamppa on metka veikko, se kun tietää ehdottoman totuuden kaikesta. Minä en tiedä, kuin omalle kohdalle sattuneet jutut, eikä tulisi mieleenkään väittää, ettei jotakin muuta voisi tapahtua, kuin mitä omaan kokemuspiiriin sisältyy.
sittenkin. Ei ollut tarkoitus. Yritän vaan sanoa että tuollainen ilmiö on häviävän pieni mahdollisuus koska laakeriviat ilmenee yleensä eri tavalla. On aika monta laakerivikaa tullut koettua ja korjauttua, ihan sillä perusteella puhun. Toki kaikki on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844