elikkä oon menossa haastatteluun keskiviikkona Asiakashankkija/Palevluneuvojan paikkaa hakemaan Sisä-Suomen Mediapuhelin Oy:lle, voisiko joku hieman valaista millaista käytännössä on sellaisen homma? että osaa jotakin sanoa siellä jotta tietävät että jotakin edes hommasta tiedän ... pieni kuva mulla on jo valmiina,mutta puhelimen välityksellä työ tulisi tapahtumaan... onko kellään kokemusta?
asiakashankkija/Palveluneuvoja - millaista hommaa?
4
10094
Vastaukset
- m.k.
palkkaus olis ihan houkutteleva, nettisivuilla oli että 7,66e/h mutta työpaikkailmoituksessa sanottiin pohjapalkan olevan 1150e/kk ...
- torvijooseppi
1) Menet haastatteluun, etkä tiedä hommasta muuta, kuin että "tehdään puhelimella jotain" HUHHUH
2) Paska palkka
3) keksi jotain muuta itelles - m.k.
torvijooseppi kirjoitti:
1) Menet haastatteluun, etkä tiedä hommasta muuta, kuin että "tehdään puhelimella jotain" HUHHUH
2) Paska palkka
3) keksi jotain muuta itellesENSINNÄKIN toi palkka on mulle hunajaa,siihen verrattuna että opintotuki on 190e/kk ! sillä pitäis elää sitten. että mieti vähän sanojas.
- hankkija1
Asiakashankkija varaa ns. käyntiaikoja asiakkaille. Käynneistä maksetaan pieni palkkio, kaupoista provisio. Hyvä hankkija tienaa n. 2000e- 3000e per kuukausi.
Työ on henkisesti erittäin vaativaa, ja vain hyvät alalla pärjäävät. Työ ajat ovat yleensä klo 9.00- 16.00. Työssä ei yleensä ole pohjapalkkaa, palkka koostuu käynneistä ja kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501910Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321525
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1111508Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103891Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877