pco ketju

Sugar

Hei!
Avataankos meille pco-laisille oma ketju...tulin juuri laakarilta, takana yksi kierros teroja ja clomeja kp 5-9 1 tabl.paivassa. Nyt laakari kertoi etta verikokeesta nakyi etta minulla ei ollut ovulaatiota tapahtunut ollenkaan:(:( Nyt sitten taytyisi odotella luomumenkkoja ja sitten clomeja tupla annos 2 tabl pv , kp 5-9.
Nyt olen kylla vahan maissa ettei ovista ollut tapahtunut ollenkaan...onko kanssasisaria????? Tuli aika toivoton olo:( Onkohan tassa minkalaiset mahikset raskautua....
Ilman teroja menkkoja ei kuulunut puoleen vuoteen....kiertoni on aina ollut tosi pitka.
Noh, mutta silti, yritan pitaa toiveita ylla;)
Onhan vasta toinen clomikuuri tulossa.
Aurinkoa kaikille!Ja tsemppia!

4

589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasisar

Älä hätäile, ei minullakaan yhdellä Clomitabletilla saatu aikaan tuloksia.
      Mutta kun se kaksinkertaistettiin, niin saatiin munasolu kasvamaan ja kypsymään.
      Sulla voi olla samat mahikset onnistua:)
      Miks et voi ottaa Terolutia, että saisit menkat ajallaan tulemaan ja ei tarvitsisi odottaa?
      Monet syö Teroja ja Clomeja kierron aikana..
      Moni on raskautunut Clomifenin avulla, toivottavasti myös sinäkin!
      Itselläni ei tärpännyt, yli vuosi temppuiltu Terolutin,Clomifenin ja Metforminin kanssa.
      Ehkä joskus aurinko paistaa risukasaankin!:)

Tsemppiä!

• Sugar

Moi!
        Laakari ei maarannyt teroja siksi etta sanoi niiden saattavan aiheuttaa sikiolle tulevaisuudessa haittaa jos niita on kayttanyt paljon ennen raskautumista. Kaski vain odotella luomumenkkoja, mutta jos ne viipyvat kovin pitkaan niin sitten kuulemma terot kehiin.
        Etta odotellaan....
        Olen lukenutkin etta Suomessa nakyy laakarit maaraavan niita yhdessa pitkiakin aikoja. Itse en asu Suomessa ja taala kaytanto on tallai.
        Mutta kiitos rohkaisusta , ei muutakuin yritysta sitten tassa vain...;)

• johanna

Mulla todettiin pco ja nyt aloitetaan clomit ja metformin. Olisi kiva lukea kokemuksia!!

• Sugar
        johanna kirjoitti:

Mulla todettiin pco ja nyt aloitetaan clomit ja metformin. Olisi kiva lukea kokemuksia!!

Mulla on taala nyt tilanne semmoinen etta odotan menkkoja alkavaksi ihan luomuna, yksi clomikierto takana. Nyt kp menossa 33.Toivon todella etta alkaisi pian etta paasisi taas yrittamaan......josko ensi kerralla saataisiin se ovulaatio aikaan tupla annoksella. Montako clomia otat paivassa ja mina kiertopaivina?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      52
      4207
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      69
      3871
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3378
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3290
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2299
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2188
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2049
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2049
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2029
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1924
    Aihe