Aamustondis

tyttöystävä

Taas mielenkiinnosta kysellään, että kuinkausein teidän parisuhteessa miehellä jöpöttelee aamuisin? Meillä miehen kanki kovana lähes joka aamu. Tosin en valita lainkaan ;)

9

6320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaystävä

Mielenkiinnosta vastaan että meidän parisuhteessa jöpöttelee usein. Meillä miehen kanki kovana lähes joka aamu. Tosin yhtä usein valitan kun en saa pillua.

• Mies 32v.

niin aamulla yleensä stondaa. Ja välillä stondaa vaikka olis saanutkin ed. iltana.

• tahatonta?

Olen usein miettiny, että onko se aamustondis tahatonta, eli ei itsevaikuttavaa? Olen yrittäny kysellä ukoltani, mutta arvaatte että se vastaa että ei ole - vaan halua näyttää mieskuntoaan :(

• Man
        tahatonta? kirjoitti:

Olen usein miettiny, että onko se aamustondis tahatonta, eli ei itsevaikuttavaa? Olen yrittäny kysellä ukoltani, mutta arvaatte että se vastaa että ei ole - vaan halua näyttää mieskuntoaan :(

tahatonta, tahdosta riippumatonta eikä korreloi halujen kanssa mitenkään. Aamustondis saattaa olla vaikka ukolla ei olisi haluja ollenkaan tai ei pystyisi mihinkää. Ei siis ole osoitus mieskunnosta.

• reiso
        Man kirjoitti:

tahatonta, tahdosta riippumatonta eikä korreloi halujen kanssa mitenkään. Aamustondis saattaa olla vaikka ukolla ei olisi haluja ollenkaan tai ei pystyisi mihinkää. Ei siis ole osoitus mieskunnosta.

toimiin öisin aivan samoin, se ei vaan ole yhtä näkyvää kuin meillä.

tytöt tai naiset, kokeilkaa aamulla omaa nappulaa

• se tapahtuu
        Man kirjoitti:

terveillä miehillä joka aamu herätessä, vähän unen ja valveen rajamailla. Miehet itse ei siihen välttämättä kiinnitä edes huomiota. Toki aamustondis voi muuttua tahalliseksikin...Mihehillä myös yöllä unessa seisoo keskimäärin 6 kertaa, jota he eivät itse edes tiedosta.

• tulevaGYNEGOLOKI

Se on sitä, aamunjäykkää penistä, ei muuta ja sitä ilmenee kaikilla miehillä, koska heillä on aamuisin helkatinmoinen kusihätä. Ihan olemattomia olet luulut, jos luulet sen jöpöttävän aamusin sinun takiasi, kyllä se syy löytyy sen miehes märistä unista toisten naisten kanssa, esim. siskos!

• yleensä ...

ns. vesiseisokki :) ... ja se on aika normaalia .

• rahikainen

Nukkuessa tapahtuva erektio on aivan tahdosta riippumaton tapahtuma.Siitin jäykistyy nukkuessa jo aivan pienenä lapsena ja jatkuu läpi elämän.

Itse muistan tuon ilmiön seuranneen minua jo pikkupojasta lähtien,ja lapsena ja nuorena sitä yritti viivyttää herättyään ylös nousua ja odottaa että "pippeli" olisi pehmennyt ennen sängystä nousemista.
      Vieläkin yöllä herättyäni,samoin kuin aamulla siittimeni on lähes poikkeuksetta jäykistynyt,ja jököttää pystyssä kovempana,mihin edes valveilla se pystyy.

Unessa tapahtuva erektio on ilmiö jota eivät tiedemiehetkään osaa selittää.
      Siitin jäykistyy normaalin unen aikana 4-6 kertaa,ja jäykistymiset tapahtuvat ns. REM-unen aikana.Siitin on jäykistyneenä 20-40 minuuttia kerrallaan.
      Unen aikaiset erektiot eivät liity milläänlailla nähtyihin uniin,eli vaikka näkisit unta ojan kaivamisesta suolla tai juoksisit karhua pakoon unessasi,siitin jäykistyy REM vaiheen aikana.
      Eri asia tietysti on jos miehellä on jokin elimellinen vika siittimessä,tai verenkierto ongelmia,ja verisuonet huonossa kunnossa.

Naisilla jäykistyy klitoris unen aikana!.Tyttöystävä voisi kokeilla klitoristaan herättyään yöllä,ja tunnustella sen vartta onko se jäykistynyt kovaksi!.
      Kerropa havainnoistasi täällä!.

Myöskään kansanuskomus että siitin jäykistyy niinsanotusti "kusilastissa" on puppua.
      Varsinkin keskiikäisillä miehillä on yhä sitkeitä uskomuksia erilaisista sukupuoliasioista,opittuina aikaisemmilta sukupolvilta.
      Huomaa että oppi on mennyt perintönä taas pojille koska nuoret miehetkin ovat aika tietämättömiä,ja uskomusten varassa tällä saralla.
      Tietoa kyllä on saatavilla joka vain haluaa tietää enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe