Laitoin jo saman kysymyksen toiselle palstalle kun en huomannut tätä.
Mutta kysymys on että miten siitä ärsyttävästä klovnista pääsee eroon?
Ohjeissa lukee että poltetaan klovnia esittävä taulu, mutta miten se tapahtuu?
Olen juuri aloittanut sims-peluun siksi kysyn.
Kiitos!
Klovni!!!
6
579
Vastaukset
- albert-pingviini
Eli pellestä pääsee eroon ilmeisesti kahdella tavalla: joko perheesi täytyy muuttua todella iloiseksi, tarvepalkit ja mielialat täysille tai sitten tosiaan täytyy se taulu polttaa.
Itse olen onnistunut polttamaan taulun sijoittamalla sen takan lähelle, takan lähelle matto ja sitten kun matto leimahtaa niin antaa sen palaa niin kauan, että se polttaa myös sen taulun. Aika vaivalloinen keino tämä tosin. Sama onnistuu ilm. myös niin, että taulun sijoittaa lähelle hellaa ja laittaa jonkun kömpelön, ruoanlaittotaidottoman tekemään ruokaa, hella leimahtaa ja kuva palaa.- tilitonttu
Niin, en ole varma tuleeko tämä jossain lisäosassa, mutta itselläni ainakin kun pelle tulee, soitan puhelimella "Pellen-sieppaajille" (vai mikä nyt olikaan). Ne tulee hakemaan pellen pois.
Ja vielä, jos pelleä ei halua, ei kannata laittaa sitä taulua taloon! Poista siis talostasi pelle-taulu, niin pelleä ei tule. - albert-pingviini
tilitonttu kirjoitti:
Niin, en ole varma tuleeko tämä jossain lisäosassa, mutta itselläni ainakin kun pelle tulee, soitan puhelimella "Pellen-sieppaajille" (vai mikä nyt olikaan). Ne tulee hakemaan pellen pois.
Ja vielä, jos pelleä ei halua, ei kannata laittaa sitä taulua taloon! Poista siis talostasi pelle-taulu, niin pelleä ei tule.En ole kuullutkaan pellesieppaajista?!
- maikki8
tilitonttu kirjoitti:
Ja vielä, jos pelleä ei halua, ei kannata laittaa sitä taulua taloon! Poista siis talostasi pelle-taulu, niin pelleä ei tule.pellen sieppaajaa minäkin käytin, ja sitten ku se oli menny pois, otin sen taulun pois. eli ihan vaikka ostovalikossa delete näppäimellä.
- melliex
albert-pingviini kirjoitti:
En ole kuullutkaan pellesieppaajista?!
Kyllä vain, itse huomasin tämän, kun ekaa vai oliko se nyt toistaa kertaa sims1:tä pelasin. Sain silloin sen pellen visiitille ja en onnistunut polttanaan sitä pelletaulua, joten ajattelin kai silloin soittaa poliisit paikalle ja puhelimesta löytyikin tämä "pellensieppaaja" :D Se sitten tuli ja muistaakseni se sellaisella pyssyllä imaisi sen klovnin, vähän niinkuin silloin kun ulosottomies ottaa maksuksi jonkin tavaran sillä pyssyllään. :D
- Simsius
tilitonttu kirjoitti:
Ja vielä, jos pelleä ei halua, ei kannata laittaa sitä taulua taloon! Poista siis talostasi pelle-taulu, niin pelleä ei tule.En ole enää aikoihin Sims ykköstä pelannut, mutta muistellaanpas...
Itse ainakin latasin Pellensieppaajat (Clown-Catchers) Simsin viralliselta nettisivulta sillon aikoinaan... en muista että se olisi minkään lisäosan mukana tullut.
Kävin tosin juuri tarkistamassa sivun, enkä enää löytänyt tuota Pellensieppaajajuttua sieltä. Sori, unohda siis koko juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644