Onko Grandista myyty neljännes asunnoista?
Näin kertoo Leo Longlife vuosikatsauksessaan / tilinpäätöstiedotteessaan(13.2.2006).
Hyvä, että pimeä talo saa asukkaansa ja valot huoneistoihin.
Onko Grandista myyty 25% ??
11
1550
Vastaukset
- ........
Juuri näinhän, kuin tyhjästä, tuli Björndahlin lausunto viime viikolla. Itse kysyisin kumpi oli ennen, muna vai kana? Eli todellakin toteutuneet kaupat vai tilinpäätöstiedotteen paneet! En kyllä itse luota kumpaankaan tiedotteeseen. Björndahl ilmoitti myynnin lähteneen rajuun vauhtiin ja että vielä jäljellä olevien asuntojen hintaa tullaan nostamaan merkittävästi.
- kerkenevä
Voi,Voi,vieläköhön kerkeis varaan.
- alakertaan
kerkenevä kirjoitti:
Voi,Voi,vieläköhön kerkeis varaan.
Terveisiä alakerran parturille ja onneksi olkoon.Parempi kuin lotto voitto vai mitä?
- heh
hyvä juttu tuo hintojen nostaminen ;-)
- jauho kari
heh kirjoitti:
hyvä juttu tuo hintojen nostaminen ;-)
Kaikki nousee.Velka lisääntyy.
- Vipu
jauho kari kirjoitti:
Kaikki nousee.Velka lisääntyy.
Tämä päivän Kauppalehden mukaan Grandin huoneistot eivät ole käyneet kaupaksi, koska "Kokkolassa ei ole rahaa". Näin kertoo lehden mukaan itse M. Myllylä. KL:n juttu on hyvä analyysi yhtiöstä.
- Norfin Matt
Vipu kirjoitti:
Tämä päivän Kauppalehden mukaan Grandin huoneistot eivät ole käyneet kaupaksi, koska "Kokkolassa ei ole rahaa". Näin kertoo lehden mukaan itse M. Myllylä. KL:n juttu on hyvä analyysi yhtiöstä.
Ei haittaa.Myllylällä on kyllä rahaa.Ja raha ei ruokaa kaipaa.Lopettakaa kateelliset,ja menkää kunnon töihin hankkimaan sitä rahaa.Ei se mikää ihme ole tehdä rahaa.Terveys tosin on tärkeämpi ja elämä sinänsä,ku raha.Raha tuo monesti paljon pahaa.
- tyhjä tasku
Norfin Matt kirjoitti:
Ei haittaa.Myllylällä on kyllä rahaa.Ja raha ei ruokaa kaipaa.Lopettakaa kateelliset,ja menkää kunnon töihin hankkimaan sitä rahaa.Ei se mikää ihme ole tehdä rahaa.Terveys tosin on tärkeämpi ja elämä sinänsä,ku raha.Raha tuo monesti paljon pahaa.
raha ei tee onnettomaks, mutta sen puute tekee.
raha ei tee pahaa, se tekee mahaa - kokkolalaiset
Vipu kirjoitti:
eivät vain halua tuhlata rahojaan pieniin uusittuihin kämppiin, voihan niistä pennosista muutenkin nauttia. Tai sitten eivät halua sekaantua tämän miehen bisneksiin.
- siitä
Norfin Matt kirjoitti:
Esimerkiksi ko. yhtiössä on Kauppalehden mukaan toimitusjohtajan paikka auki. Vaatimukset on selkeät, "tj ei saa olla perhepäivähoitaja eikä hänellä saa olla siivousvuoroja". Että siitä vaan hakemaan ja töihin.
- Il Director
siitä kirjoitti:
Esimerkiksi ko. yhtiössä on Kauppalehden mukaan toimitusjohtajan paikka auki. Vaatimukset on selkeät, "tj ei saa olla perhepäivähoitaja eikä hänellä saa olla siivousvuoroja". Että siitä vaan hakemaan ja töihin.
Ja se uusi dirikka saa fudut muutamassa kuukaudessa. Omistajan kanssa sukset ristiin... Miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989