astra H wagon

astt

takana autolla 1.6 Enjoy vajaa pari tuhatta km ja auto on posittivinen yllätys. Tilaa ja muunneltavuutta riittää samoin myös lämpöä.
Onko odotettavissa mitään yllätyksiä tai tyyppivikoja, minkälainen kulutus, kun paikat vähän hioutuvat?

12

3561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauri

No mulla on 10000km takana eikä yhtään mitään ongelmia. Oon eritäin tyytyväinen autoon.

• Teemu

Mun Wagonilla on nyt ajettu vajaa 15tkm, ainoa ongelma on ollut kattokaiteiden natina kovilla pakkasilla. Muuten olen erittäin tyytyväinen autoon, parannus edelliseen malliin on aikamoinen. 1.6 kone tuntui aluksi aika vaisulta, mutta sisäänajon jälkeen sekin vertyi aika lailla.

• mää

Kaverilla on uuden karhea astra, selkä on mennyt penkin vuoksi ja ei pysty enää ajamaan. Eli ei kannata hankkia...

• Jusu

Oliskohan siinä selässä ollu vikaa jo aiemmin,tuskinpa minkään auton penkki tollasta tekee.Jos sitte ei asu samalla siinä autossa.

• Alibaba

Minulla on takana reilu vuosi ja 23500 km 1.6 Cosmolla. Mitään mainittavia ongelmia ei autossani ole ollut. Muutamia kertoja moottoria on pitänyt sahata käyntiin ylimääräiset 1-2 sekuntia, tämä on ilmeisesti twinportmoottorin tyyppiongelmia. Tähänastinen keskikulutus on ollut n. 6,8 l/100 km. Maantiellä menee 6,5 l/100, työmatkoilla 6,5 - 7 l/100 ja pelkässä kaupunkipyörityksessä klo 4 ruuhkassa 7,5 l/100 km.

• cosmoilija 1.6

Takana 25 000 km Wagonilla, jonka sain 10/2004. Radio on alkanut mennä omia aikojaan päälle, ei sammu aina ovia lukitessa. Näyttäisi olevan viestien mukaan tyyppivika ensimäisissä toimituksisa, pitää soittaa huoltoon ja pyytää vaihtamaan koko soittopeli.

Muuten toiminut loistavasti, laitoin talvipyöriin 2.3 eteen ja 2.6 taakse niin sain suuntavakavuuden kuntoon.

• palsta...

ei opeliksiin tarvii paineita korjailla. Se on tojota, jolla pitää olla mbar:n tarkkuudella paine oikein muuten kiemurtelee... kukaan vaan ei tiedä mikä se oikea paine on >:-D

Vaihdoin talvirenkaat marraskuussa enkä tarkastanut paineita kuin vasta tammikuussa, kun renkaat näyttivät vähän tyhjiltä, ajo-ominaisuuksissa ei ollut huomattavaa muutosta vaikka paineet oli vain 1,8bar. Pumppasin toki vähän yli 2bar kaikkiin.

Itsellä 22tkm huoltovapaata km:ä ja hiukan yli 1v takana, öljyä kulunut 0mm, joten oletettavasti 30tkm menee samoilla.

Sisäänajon jälkeen tuntuu siltä, kuin uusi ohjelma olisi lyöty päälle koneessa, niin paljon enemmän tehoja siitä löytyy.... tojotat ei pärjää valoissa eikä varsinkaan kurveissa.

• astramies

takana 41 000 km eikä ensimmäistäkään vikaa...ei voi olla tyytyväisempi valintaan!!!!

• Namiska

1 vuosi 20000 km 1,6 farkku, keskikulutus 6,9 alusta alkaen. Eli ajotyyli tasainen, ei juuri kaupunkiajoa.
      Hyvää: nopeasti lämmin auto, ei huurru pahasti, ei mitään korjauksia, hiljainen.
      Toivoisin pakkasnarinoita pois, joskus pitää startata pidempään, säilytystilaa enemmän, vaihteisto voisi olla kevyempi, kytkin ravistaa lähestyttäessä 0° parissa ensimmäisessä nostossa.

Kokonaisuutena erittäin tyytyväinen.

• Kuski*

Noin vuosi ajettu 22tkm eikä mitään vikoja, pelkkää ajoa kesk.nop n.40 km/h ja keskikulutus 7,3...7,5 l/100 km. Easytronic on kätevä, varsinkin kaupungissa aivan ehdoton ja manuaalilla sport asennossa: kyllä lähtee ! Saisi olla hiljaisempi vaikka on 15" kitkarenkaat alla. ESP pitää tiellä. Nahkareunaiset penkit on kylmät talvella - kangaspenkit sopii Suomeen. Lämmityslaite on hyvä, lisäksi on vielä quick sähkölämmitin-OK!

• Jeppe

Astra h farkku 1.6 on nyt ajettu 14 tkm. Ei ole ollut vikoja eikä syö öljyä. Hyvä talviauto ja talvirenkailla kohtuullisen hiljainen. Tankkausten välit aina alle 8 l keskikulutuksella.

• olen..

Takana nyt 3000km ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Alla on siis Astra 1,6 Enjoy Wagon. Ainut negatiivinen asia on ollut kattokaiteiden natina kovalla pakkasella, kuten joku jo aikaisemmin mainitsikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe