Kysymys on henkirikoskesta ja olen uhrin omainen. Miten siis oikeudenkäynnissä tapahtuu, Kun lehti varmaan tekee juttua, ainakin Alibi. Onko heillä oikeutta kuvata minua ja muita omaisia?
Miten
5
214
Vastaukset
- Igor
henkilökohtaisesti läsnäolevaksi oikeuden istuntuun ?
- Alkuperäinen..
En tiedä. Vielä ei ole näköpiirissä. Kai minä jotenkin siellä joudun todistamaan ja olen uhrin omainen ja sinne menen asianajajan kanssa, joka ajaa minun oikeuteni.. En tiedä kutsutaanko minut sinne..?
- paljon kumarruksia
Alkuperäinen.. kirjoitti:
En tiedä. Vielä ei ole näköpiirissä. Kai minä jotenkin siellä joudun todistamaan ja olen uhrin omainen ja sinne menen asianajajan kanssa, joka ajaa minun oikeuteni.. En tiedä kutsutaanko minut sinne..?
Tärkeintä on että otat karvalakin käteen, kumartelet ja pokkailet joka suuntaan,
jahas jotta todistajaksi, heilahtiko puukko kauhavalainen vai lähtikö luoti ku pyssyn piipusta, no väliäkkö sillä, pittää vaan muistaa, se voittaa jonka todistajat parhaiten valehtelee. Se on fakta tieto.
Jos siel kuvataan , kuviahan saa silloin ottaa, joten pää piiloon, yksi hyvä keino on vetää perunasäkki päähän, ei tunnisteta kovin helposti. Nimi kuitenkin on papereissa. - Alkuperäinen..
paljon kumarruksia kirjoitti:
Tärkeintä on että otat karvalakin käteen, kumartelet ja pokkailet joka suuntaan,
jahas jotta todistajaksi, heilahtiko puukko kauhavalainen vai lähtikö luoti ku pyssyn piipusta, no väliäkkö sillä, pittää vaan muistaa, se voittaa jonka todistajat parhaiten valehtelee. Se on fakta tieto.
Jos siel kuvataan , kuviahan saa silloin ottaa, joten pää piiloon, yksi hyvä keino on vetää perunasäkki päähän, ei tunnisteta kovin helposti. Nimi kuitenkin on papereissa.On se ihanaa, kun on näin ystävällisiä ihmisiä!
Idiootti! Olen uhrin omainen ja mulla on oma oikeus mitä pitää puolustaa!! Kannattaisko lukea vähän tarkemmin ennen kuin alkaa aukomaan päätä. Luuletko ettei ole muutenkin vaikeaa kun rakas ihminen on tapettu? - Alkuperäinen..
paljon kumarruksia kirjoitti:
Jos siel kuvataan , kuviahan saa silloin ottaa, joten pää piiloon, yksi hyvä keino on vetää perunasäkki päähän, ei tunnisteta kovin helposti. Nimi kuitenkin on papereissa.On se ihanaa, kun on näin ystävällisiä ihmisiä!
Idiootti! Olen uhrin omainen ja mulla on oma oikeus mitä pitää puolustaa!! Kannattaisko lukea vähän tarkemmin ennen kuin alkaa aukomaan päätä. Luuletko ettei ole muutenkin vaikeaa kun rakas ihminen on tapettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593