Heippa! Olen täysi käsi koneiden kanssa ja ostin kuukaus sitte HP:n 3259 (olisko ollu joku i-kirjain vielä ton numerosarjan perässä?). Nyt kun tällä masiinalla kuuntelee musaa media playerilla tai jollai dfx-ohjelmalla niin se pätkii. Eli muutaman sekunnin välein kuuluu naksahdus tai semmoinen, ihan kuin kaiuttimen johto olis irti. Mutta kaiuttimet on näytön sisällä, eli siitä varmaan ei ole kyse. Sitten jos kytkee koneen irtonaisiin isoihin kajareihin niin pätkintä luonnollisesti kovenee häiritseväksi. Onko mun koneessa nyt oikeasti joku vika vai onko vika satulan päällä? =) Olisin iloinen jos joku auttaisi.. Mistä tällänen vois johtua?
Äänentoisto-onkelma hp 3259
7
435
Vastaukset
- t3259
Oletko hakenut viimeisimmät windows päivitykset? Siellä on media playeriin tullut päivitys.
- Tumpelo
Joku DFX tai vastaava musaohjelma pätkii myös. Ostetut levyt, haettu musa ja poltetut levyt -kaikki pätkii. Yhyy. Heitänkö vaan suosiolla ikkunasta? Menee hermo kun upouus ja kallis kone ei pelitä.
- shade
Itse ostin samoihin aikoihin saman laitteen ja meikäläistä on myöskin vaivanneet samat ongelmat. Se äänikortti on ilmeisestikkin täysi romu. Olen tässä kevään mittaan katsellut ulkoista äänikorttia korvaamaan tuon nykyisen. Ulkoista sen vuoksi, että tuon koneen sisuskalut on suunniteltu sen verran ahtaasti, etten jaksaisi lähteä koko laitosta purkamaan. Kirjoituksestasi näyttää olevan sen verran aikaa, että joko olet saanut apua tuohon probleemaan?
- shade
Sen verran vielä, että jos nyt joku tämän sattuu lukemaan niin onkohan mahdollisesti joillakin muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Ja tuosta ulkoisesta äänikortista ehdotuksia kaipailisin. Ihan peruskäyttöön eli musiikin kuunteluun ja toisinaan pelien pelaamisen tarvitsisin sen kortin, elikkä mitään überkalliita vermeitä minun ei ole tarvetta hommata. Creative Sound Blaster Live! 24-bit External
- HP-tietäjä
shade kirjoitti:
Sen verran vielä, että jos nyt joku tämän sattuu lukemaan niin onkohan mahdollisesti joillakin muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia? Ja tuosta ulkoisesta äänikortista ehdotuksia kaipailisin. Ihan peruskäyttöön eli musiikin kuunteluun ja toisinaan pelien pelaamisen tarvitsisin sen kortin, elikkä mitään überkalliita vermeitä minun ei ole tarvetta hommata. Creative Sound Blaster Live! 24-bit External
Itse ostin joulukuussa HP:n 3259 koneen ja minulla oli sama ongelma. Päivitä Realtekin äänikortin ajurit realtekin sivuilta ja pätkiminen loppuu. Itse vaihdoin jälleenmyyjällä koneen ja tuo ajurien päivittäminen lopulta auttoi. Paskamainen ongelma täytyy sanoa. Mutta tosiaan päiviä tuon Realtekin ajurit niin pitäisi toimia.
- shade
HP-tietäjä kirjoitti:
Itse ostin joulukuussa HP:n 3259 koneen ja minulla oli sama ongelma. Päivitä Realtekin äänikortin ajurit realtekin sivuilta ja pätkiminen loppuu. Itse vaihdoin jälleenmyyjällä koneen ja tuo ajurien päivittäminen lopulta auttoi. Paskamainen ongelma täytyy sanoa. Mutta tosiaan päiviä tuon Realtekin ajurit niin pitäisi toimia.
En tarkkaan ottaen tiedä, että mikä äänikortti tässä on. Voisitko heittää linkin kyseisiin ajureihin?
- shade
shade kirjoitti:
En tarkkaan ottaen tiedä, että mikä äänikortti tässä on. Voisitko heittää linkin kyseisiin ajureihin?
nyt tiedän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697