osaako kukaan sanoa missä antwerpenissä sijaitsee tanssiklubit?? oltiin siellä pari viikkoa sitte ja tuntu et ei ees ketkään paikalliset tienny missä on tanssipaikkoja...bubeja vaan.. sinne varmasti eksyy tässä toistekki niin ois kiva tietää minne suunnata ens kerralla.
antwerpen
1
412
Vastaukset
- been there done that
Kyllä Antwerpenistä clubeja löytyy, mutta niiden sijainnit on tosiaan tiedettävä sillä ne eivät sijaitse keskustassa. Red light district:lla on ainaski kolme clubii missä suosittelen käydä. Cafe D'Anvers ja Red&Blue sijaitsevat aivan näiden punaisten katujen varrella mutta bilelaiva Nanno sijaitsee hieman sivummalla satama-alueella. Myös Pier19 ja de cinema sijaitsee suht lähellä. Kauempana teollisuusalueella on clubi nimeltä club industria mikä on tsekkaamisen arvonen paikka.
Toisella laidalla kaupunkia on Petrol niminen iso clubi, missä bileitä järkkäilee pääasiassa opiskelija yhdistykset joten se ei ole läheskään aina auki. Myös Cafe Local kannattaa tsekata kuin myös Stereo Sushi.
Eiköhän siinä ole paikkoja mitä tsekata! ;) Mutta täytyy sanoa että melkein kaiken kokeneena pubeissa on se paras meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882