Sillä jos ajatellaan kaikkien uskontojen olevan yhtä ja että ne ytimeltään ilmentävät samaa asiaa, niin miksi ne kuitenkin niin paljon poikkeavat toisistaan? Miksi ne opettavat perusasioista kuten jumalien lukumäärästä ja pelastustavoista aivan eri tavoin, jos ne kerran ovat samasta olemuksesta?
Vastakohtia tai eroja voidaan nähdä ainakin seuraavissa asioissa. Nämä vastakohdat ja erot myös sulkevat pois toisensa, eivätkä mitenkään voi olla samanaikaisesti voimassa, vaikka muuta väitettäisiin - tai silloin meidän pitäisi nähdä myös pyöreitä neliöitä ja kolmioita sekä muita merkillisyyksiä. On mahdotonta ja logiigan hylkäämistä, jos yritetään sovittaa seuraavat asiat yhteen:
http://koti.phnet.fi/elohim/montatietavuorelleJumalanluo
Idän uskontojen ongelmakohtia!
harvest
1
266
Vastaukset
- tsemetshek
Minkä logiikan mukaan neitsyt synnyttää Jumalan pojan? Entä minkä logiikan mukaan kuollut nousee ylös ja nousee taivaisiin?
Pyöreitä neliöitä löytyy lähempää kuin arvaatkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329