vaaan pysyneet tuolla koira-pulina puolella heti rupes levottomaksi ku yksikin vakkari(rekattu)(haukullinen,uma,issu,,sikragatogato, jne)...nättämään naamaansa täällä.monta päivää oli siisti keskustelu ja neuvoja kysyttiin ja annettiin nyt taas sota päällä jostain *koiran pitäminen häkissä laissa on kilettyä>anna mitat
vakkarit
13
1936
Vastaukset
- kunnon neuvoja
johon voi luottaa. Ne oli pois liian kauan. mitä varten sä täällä aina häsläät. Ite et pysty neuvomaan ketään missään ainaskaa koiriin liittyvässä.
Säkö se olit joka parku ku kukaan ei vastaa sulle ko jottai pari kertaa.
Pidä vaan mölyt mahassas ja kerro onk sul edes yhtää ainoaa koiraa, ku vaan villakoirii sängyn alla ja päässäs.- sanottuna
tätä mä just tarkotin.
- kielenkäyttöä
sanottuna kirjoitti:
tätä mä just tarkotin.
totta tosiaan, aikuisilta ihmisiltä! Kuinka tällaisella kielenkäytöllä ja tavoilla pärjää elämässään?! Viiskymppisiä akkoja tappelemassa koiran kasvatuksesta/pidosta keskustelupalstoilla!
Joskus olen rohjennut johonkin keskusteluun ottaa osaa kertomalla omista kokemuksistani ja tavoista hoitaa ja kasvattaa koiria. Useamman kerran asiallisen vastaukseni kimppuun on hyökätty, leimattu, tuomittu jos jonkinmoiseksi eläirääkkääjäksi!? Tuottamani teksti on myös ollut huomattavasti siivompaa ja asiallisempaa kuin useimpien minimerkkien alla kirjoittavien. Herranen aika, tavallinen ihminen olen ja parhaani eläinten kanssa yritän. kielenkäyttöä kirjoitti:
totta tosiaan, aikuisilta ihmisiltä! Kuinka tällaisella kielenkäytöllä ja tavoilla pärjää elämässään?! Viiskymppisiä akkoja tappelemassa koiran kasvatuksesta/pidosta keskustelupalstoilla!
Joskus olen rohjennut johonkin keskusteluun ottaa osaa kertomalla omista kokemuksistani ja tavoista hoitaa ja kasvattaa koiria. Useamman kerran asiallisen vastaukseni kimppuun on hyökätty, leimattu, tuomittu jos jonkinmoiseksi eläirääkkääjäksi!? Tuottamani teksti on myös ollut huomattavasti siivompaa ja asiallisempaa kuin useimpien minimerkkien alla kirjoittavien. Herranen aika, tavallinen ihminen olen ja parhaani eläinten kanssa yritän.tai ikäraja, minkä ikäinen täällä saa keskustella?? Nuorena minulla ei olisi todellakaan ollut aikaa täällä olla. Sen verran aktiivista ja kiireistä elämäni silloin oli.
Kysyisin kenen kimppuun esim Haukullinen käy? Itse olen temperamenttinen enkä yksinkertaisesti siedä "pahuutta" ja sillä tarkoitan sitä mitä täällä on valitettavan paljon ollut. Toisten kimppuun hyökkääminen haistattelut nimittelyt ja ennenkaikkea syyttelyt siitä että vakkarit sitä vakkarit tätä. Kuitenkin täällä on puska.jussi joka vastaa kenelle tahansa todella mitä sattuu ja yleensä vielä ilkeillen.
Minäkin olen ihan tavallinen ihminen joka rakastan perhettäni ja koiriani. Kuitenkin aion täällä olla tälläkin palstalla. Ikäni ei ole ainakaan minulle mikään este. Koska nyt minulla on aikaa niin täällä olen.- kielenkäyttöä
umalehtinen kirjoitti:
tai ikäraja, minkä ikäinen täällä saa keskustella?? Nuorena minulla ei olisi todellakaan ollut aikaa täällä olla. Sen verran aktiivista ja kiireistä elämäni silloin oli.
Kysyisin kenen kimppuun esim Haukullinen käy? Itse olen temperamenttinen enkä yksinkertaisesti siedä "pahuutta" ja sillä tarkoitan sitä mitä täällä on valitettavan paljon ollut. Toisten kimppuun hyökkääminen haistattelut nimittelyt ja ennenkaikkea syyttelyt siitä että vakkarit sitä vakkarit tätä. Kuitenkin täällä on puska.jussi joka vastaa kenelle tahansa todella mitä sattuu ja yleensä vielä ilkeillen.
Minäkin olen ihan tavallinen ihminen joka rakastan perhettäni ja koiriani. Kuitenkin aion täällä olla tälläkin palstalla. Ikäni ei ole ainakaan minulle mikään este. Koska nyt minulla on aikaa niin täällä olen.Pointtini on se, että täällä nimitellään räkänokaksi, pennuksi ja muilla kovasti loukkaavilla nimityksillä ihan tavallista koirien kanssa puuhailevaa ihmistä ja nämä loukkaukset tulevat useinkin rekisteröityjen taholta (useimmat heistä on kertoneet galleriassa myös ikänsä, muutama on -50) Olettaisin että ihminen osaisi käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tavalla. Joiltakin vanhemmilta "ruovashenkilöiltä" tulee kiihkeän paatoksen ohella varsin loukkaavia räkänokka-kommentteja.
kielenkäyttöä kirjoitti:
Pointtini on se, että täällä nimitellään räkänokaksi, pennuksi ja muilla kovasti loukkaavilla nimityksillä ihan tavallista koirien kanssa puuhailevaa ihmistä ja nämä loukkaukset tulevat useinkin rekisteröityjen taholta (useimmat heistä on kertoneet galleriassa myös ikänsä, muutama on -50) Olettaisin että ihminen osaisi käyttäytyä ikänsä edellyttämällä tavalla. Joiltakin vanhemmilta "ruovashenkilöiltä" tulee kiihkeän paatoksen ohella varsin loukkaavia räkänokka-kommentteja.
kutsua muuksi kuin kakaraksi tai räkänokaksi.
No tällähetkellä itse olen melkoinen "räkänokka" flunssan kourissa.
50 loppuuko kaikki siihen. Nuoretko saavat nimitellä. Missään ei muuten lue että ikäiselleni kuuluu pelkästään arvokas käytös.
Oikeassa elämässä minulla on paljonkin hyvinkin nuoria ystäviä, ja kutsun heitäkin joskus räkänokiksi. Kuitenkin se on vitsi. Myös nuoren pitää osata käyttäytyä fiksusti ja varsinkin nuoren.- kielenkäyttöä
umalehtinen kirjoitti:
kutsua muuksi kuin kakaraksi tai räkänokaksi.
No tällähetkellä itse olen melkoinen "räkänokka" flunssan kourissa.
50 loppuuko kaikki siihen. Nuoretko saavat nimitellä. Missään ei muuten lue että ikäiselleni kuuluu pelkästään arvokas käytös.
Oikeassa elämässä minulla on paljonkin hyvinkin nuoria ystäviä, ja kutsun heitäkin joskus räkänokiksi. Kuitenkin se on vitsi. Myös nuoren pitää osata käyttäytyä fiksusti ja varsinkin nuoren.hmm..täytyyköhän ylipäätään lähteä mukaan raivoavaan keskusteluun..itse en ole lähtenyt, eikä tee mielikään liittyä siihen seuraan:)*huh* Parit raivokkaat ketjut olen seurannut ja alatyylillä välillä keskusteltiin. Eihän elämä lopu viisikymppisenä, ainakin toivon niin..:) olisin kuitenkin uskonut vanhempien ihmisten keskustelevan asiallisempaan sävyyn kuin täällä taitaa olla tapana. Missään ei lue, että ikäisillesi kuuluisi arvokas käytös? Äitini on hieman sinua vanhempi, enkä ikimaailmassa voisi kuulla hänen suustaan sellaista tekstiä, kuin täällä monasti suolletaan. Monet "räkänokat" täällä tosiaan tekevät kiusaakin, mutta onko sitä aina pakko huomioida? Tiedä sitä sitten..?
Pikaista paranemista sinulle! kielenkäyttöä kirjoitti:
hmm..täytyyköhän ylipäätään lähteä mukaan raivoavaan keskusteluun..itse en ole lähtenyt, eikä tee mielikään liittyä siihen seuraan:)*huh* Parit raivokkaat ketjut olen seurannut ja alatyylillä välillä keskusteltiin. Eihän elämä lopu viisikymppisenä, ainakin toivon niin..:) olisin kuitenkin uskonut vanhempien ihmisten keskustelevan asiallisempaan sävyyn kuin täällä taitaa olla tapana. Missään ei lue, että ikäisillesi kuuluisi arvokas käytös? Äitini on hieman sinua vanhempi, enkä ikimaailmassa voisi kuulla hänen suustaan sellaista tekstiä, kuin täällä monasti suolletaan. Monet "räkänokat" täällä tosiaan tekevät kiusaakin, mutta onko sitä aina pakko huomioida? Tiedä sitä sitten..?
Pikaista paranemista sinulle!kuten eivät poikanikaan luoja paratkoon minun suustani. Täällä olen enemmän tai vähemmän viihteellä ja kulutan ansaittua aikaa toisten koiraihmisten kanssa. Olen lapsilleni Äiti en ystävä.
"Fiksuuskin trasittaa joskus aika lailla"
Ei vaiskaan kanssasi on ollut ihan mukava aiheesta huolimatta vaihtaa mielipiteitä.
Muista joskus kun olet minun ikäiseni tämän keskustelumme ja mielipiteiden vaihtamisemme.
Tsemppiä
Ps Oman äitini kuulin ja näin käyttäytyvän huonosti ja koroilevan läsnä ollessani vasta 90-vuotiaana. (hänellä oli dementtia)
- toivottovasti katoatte pian
VAkakrit voisivat kadota kokonaan täältä. Heti, kun kerran vastaa johonkin haukutaan lyttyyn ja syytetään muiden tekemisistä. Taitaa olla lääkitys heillä pielessä!
Voisiko olla nyt mahdollista, että se oma lääkityksesi ei nyt olisi ihan kohdallaan,
kun tuollaisista harhoista kärsit ?Sikra kirjoitti:
Voisiko olla nyt mahdollista, että se oma lääkityksesi ei nyt olisi ihan kohdallaan,
kun tuollaisista harhoista kärsit ?Lisään vielä, että kyllä sitä sontaa on tullut minunkin niskaani ihan kiitettävästi teidän rekkaamattomien taholta, mutta en ole teitä mihinkään häätämässä.
Niin, enkä ole myöskään mihinkään täältä poistumassa, että koitetaan ksetää.- voipi olla
Sikra kirjoitti:
kun tuollaisista harhoista kärsit ?ehkä se minunkin lääkitys. Meni vaan hermot, kun kerran menee arvioimaan jotain niin heti haukutaan lyttyyn ns. vakkareiden puolesta! En lue niihin sinua, koska sinun vastaukset ovat olleet asiallisia. Samoin aika monen muunkin :)
- kävi sitten näin
Lähti se ketjukin pois, missä purnattiin enmpikin huonosta käyttäytymisestä...
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073