Olen yksi ei vakkari ja mielenkiinnolla harkinnut liittymistä mutta on surullista kun täällä usein on riitaa itse kun olen joskus kysynnyt asioita joihin olen halunnutvastauksen on aina osin ainakin asiaa puhuttu kyllä muutaman kerran tietty nimimerkki on räävinyt mutta kyllä kai jokainen saa jos haluaa mielipiteensä sanoa ilman riitelyäkin minä vaan pahoitanmieleni kun käydään suoralta kädeltä tolloksihaukkuun jos jotain kysyy ei me kaikki olla taysin tietäviä
Minullakin koiria on ollut 25vuotta ja aina tunnollisesti ehkä liiankin ne hoitanut ja apua kysynyt jos tarvinnut tulipas pajatus sori iloa kaikille
surullista
3
306
Vastaukset
- semmu
Onhan se noinkin. Moni ihminen näillä koirapalstoilla on ikävä kyllä vähän liian hanakka siinä mielipiteessä että koiralla täytyy olla kaikki tiptop tai koiraa ei tule. Jos väärän kysymyksen sattuu esittämään, on tollo, idiootti, typerä, aivoton, vastuuton tai vaikka mitä muuta ja pitäisi ottaa lelukoira tai muuta vastaavaa.
Kun omalla järjenkäytöllä pääsee jo moni aika pitkälle, ei tarvitse olla mikään nero tai mestari jotta koirasta osaa huolen pitää.- t-u-o-t-t-o
kyllä me kaikki olemme joutuneet jossain vaiheessa apua pyytämään ja eikös sitä sanota jotta tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan tyhmähän se joka vastaa vaikka ei asiasta mitään tidäkkään
mutta moneen junaan meitä on meniöitä
itse enainakaan tieottomia varmistamattomia asioita hetijulki tuo
Pälähttä kyllä suusta jos en ehdiajatteleen kunkova suustani olen
omanmielipiteen tietysti saa kaikki julkituoda
- cher.i
meitä vähän joka lähtöön ja kieltämättä riitely on tosi tympeää. Pitäisi antaa kaikkien kukkien kukkia, vaikka joskus se on niin vaikiaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458