onko kellään kokemuksia seviso siivous firmasta,minkäläinen paikka olla duunis siis minkälaiset työnantajat ja jne..kaikki mahdollinen,olen kipeesti työpaikan tarpeessa ja huomannut monet heidän ilmoituksia ja haluisin pikkasen tietää minkälaista toimintaa? oon kyllästyny jo kaikkiin kusettaja yrityksiin
siivousta
5
1999
Vastaukset
- 1997
jos ei ole kova pakko. Joko sinulle annetaan paljon kohteita tai sitten sinjulle annetaan liian vähän.
- ettei
ei oikeen kannata sit vai? oliks kauaanki siellä? haluun kuulla kaikki siit paikast....
- Seviso
Mikä siivousyritys on Seviso??? Ja miten ihmiset osaa sanoa heti mielipitensä yrityksestä??? En ainakaan itse löytänyt sen nimistä siivousyritystä!!!
- ...................
No se on sama minkä siivousfirman nimen mainitsee..vaikkei kukaan tietäisikään mitään niin p...stä on aina kaikki yritykset.;)
Välillä ihmetyttää, eikö muka ole olemassa yhtään hyvää työnantajaa, aina on jotain marmattamista..
- 8899
Servisole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633