Mä pussailin yhden mun kaverin kanssa viime viikonloppuna. Ei pussailtu sillai kunnolla, vaan lähinnä sellast poikien ärsyttämistä :P
Se tyttö oli ihan kauheessa kännissä ja mä suht selvänä. En oo ennen tunten niin, mut sillon tuli vaan sellanen olo et painukaa jooko kaikki muut kuuseen täält ja jättäkää meidät kahestaa.
Maattii yhel sängyl nimittäin ja mä lähinnä silittelin sitä tyttöä ja välil pussailtii. Sit yhse vaihees pussailtii kyl jo melkee ihan kunnol.
Mä oon jo pitkään tienny olevani bi, mut nyt kun on oikeesti tapahtunu jotaa ni oon ihan neuvoton.
se kaverini on kai hetero. En oo varma ja pelkään ihan mielettömästi et mä säikäytän sen.
Tuun hulluksi!!
tilanne
-Elenia-
1
682
Vastaukset
- minä
Oon ollut aivan samanlaisessa tilanteessa tässä lähiaikoina... Mäkään en tiedä onko mun kaveri bi vai hetero, ainakin sillä on tapana pussailla myös naistenkin kanssa kun se on juonu.
Yritä saada totuus siitä irti heittämällä huulta ja kato miten se reagoi. Kyllä varmaan katseestakin aika paljon huomaa, et onko toisella suurempia tunteita. Mut oo varovainen, ettet pilaa teidän välejä liian innokkaalla toiminnalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249